Anciol Skrevet 11. august 2017 #1 Skrevet 11. august 2017 Har en HP (HPPA17G003NO), som frem til etter påske var topp til å spille spill på, så røk harddisken og dataen var kun 1 år gammel. De i butikken sa til og med at den var god til spill, da jeg plukket den ut. Jeg leverer den inn, og får den tilbake , plutselig nå virker ingen spill,eller store programmer , prøvde å installere ulike drivere , DirectX, re-installering windows. Så leverer jeg den inn igjen og får denne meldingen: ingen feil funnet på enheten. Testet over tid manuelt med lyden og kjørt stresstest. Lyden skurrer ikke, prøvd å oppdatert div. Drivere om det skulle være periodisk. PC en kjører fint i stresstesten, uten å bli for varm, eller overopphetet. Angående avanserte programmer som spill OSV så vil vi påpeke at dette ikke er en egnet maskin å kjøre spill o.l på! Trenger gode argumenter for å klage på slett service!
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #2 Skrevet 12. august 2017 Dersom ingen spill eller programmer virker, så får du kanskje en feilmelding? Jeg ville spurt de som reparerte den direkte om dette først. Butikken sa den var bra til spill sier du, har du hørt med dem hva de mener om at de som har testen den sier at den ikke egner seg? Jeg filmet når pcn hang seg, jeg fikk svart skjerm, grafikkfeil etc og sendte det med til reprasjon, da byttet de plutselig ut masse deler selv om de "ikke fant" feil første gang - lønner seg også å beskrive hvordan de kan framprovosere feilene så de kan se det selv. Anonymkode: 4eabe...2b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå