AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #1 Skrevet 11. august 2017 Sytes dere menn små rumper er like deilig som store? Er dere like glad i begge? eller syntes dere ikke små er så bra? Da mener jeg virkelig små som nesten flat Anonymkode: 52bf4...a6a
Gjest Overrasket Skrevet 11. august 2017 #2 Skrevet 11. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sytes dere menn små rumper er like deilig som store? Er dere like glad i begge? eller syntes dere ikke små er så bra? Da mener jeg virkelig små som nesten flat Anonymkode: 52bf4...a6a Smu rumper er veldig fint. Ferdig med den saken.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #3 Skrevet 11. august 2017 Heller ei snerten liten rumpe enn en dvassende stor bleierumpe. Jenter skjønner ikke hvor teit de ser ut Anonymkode: 2f1da...2ad 8
Gjest Coolaid Skrevet 11. august 2017 #4 Skrevet 11. august 2017 Igjen og igjen.... det er greit uansett hvordan kroppen din ser ut. Det er alltid mange menn og kvinner som tenner akkurat på deg og din fasong. Jeg tror at "små rumper" passer perfekt til de menneskene som har dem. Jeg ser flotte kvinner over alt, jeg ser ikke bare på rumper eller pupper. Har ingen problemer med små rumper, det er like sexy som alt annet.
ajarRun Skrevet 11. august 2017 #5 Skrevet 11. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Sytes dere menn små rumper er like deilig som store? Er dere like glad i begge? eller syntes dere ikke små er så bra? Da mener jeg virkelig små som nesten flat Anonymkode: 52bf4...a6a Små er bedre. Hvorfor skulle jeg ville pule en tunell?
Norre Skrevet 11. august 2017 #6 Skrevet 11. august 2017 45 minutter siden, Coolaid skrev: Igjen og igjen.... det er greit uansett hvordan kroppen din ser ut. Det er alltid mange menn og kvinner som tenner akkurat på deg og din fasong. Jeg tror at "små rumper" passer perfekt til de menneskene som har dem. Jeg ser flotte kvinner over alt, jeg ser ikke bare på rumper eller pupper. Har ingen problemer med små rumper, det er like sexy som alt annet. Noe av det beste jeg har lest her på KG! Jeg er HELT enig!!! 👍🏻👍🏻👍🏻 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #7 Skrevet 11. august 2017 Puler bare jenter som har rumpe som Kylie Jennerhttps://www.google.no/search?q=kylie+jenner+ass&client=ms-android-samsung&source=android-browser&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjt_47Cj9DVAhVoJJoKHWe6Bz8Q_AUICSgB&biw=360&bih=616&dpr=3 Anonymkode: 8c7a4...868 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #8 Skrevet 11. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Puler bare jenter som har rumpe som Kylie Jennerhttps://www.google.no/search?q=kylie+jenner+ass&client=ms-android-samsung&source=android-browser&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjt_47Cj9DVAhVoJJoKHWe6Bz8Q_AUICSgB&biw=360&bih=616&dpr=3 Anonymkode: 8c7a4...868 Ja for majoriteten av jenter har operert rumpe..... Du må få deg lite fitte om det er "kravet" ditt for at en jente skal være pulbar.... Tenk om kvinner skulle begynne å ha megakuk som krav for at menn skulle være pulbare sånn at resten av dere MÅTTE operere kukken for å føle dere verdig for å få knulla? Ta deg sammen og slutt å promoter unaturlige opererte idealer! Anonymkode: 2f1da...2ad
Perle Skrevet 11. august 2017 #9 Skrevet 11. august 2017 (endret) Hvorfor spør dere menn om slikt på et kvinneforum??! Hjelp meg å forstå, snälla? Endret 11. august 2017 av Perle 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #10 Skrevet 11. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja for majoriteten av jenter har operert rumpe..... Du må få deg lite fitte om det er "kravet" ditt for at en jente skal være pulbar.... Tenk om kvinner skulle begynne å ha megakuk som krav for at menn skulle være pulbare sånn at resten av dere MÅTTE operere kukken for å føle dere verdig for å få knulla? Ta deg sammen og slutt å promoter unaturlige opererte idealer! Anonymkode: 2f1da...2ad Den rumpa der er ikke operert.. Alle jentene i den familien har rumpe, bortsett fra Kendall. Noen har bare gener for fyldig rumpe. Shakira, Beyonce, J Lo, rhianna osv osv. Klart gutter syns det er sexy. Var ment som en spøk at jenta MÅ ha sånn rumpe, men er jo lov å si hva man syns er sexy.;) Anonymkode: 8c7a4...868 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #11 Skrevet 11. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den rumpa der er ikke operert.. Alle jentene i den familien har rumpe, bortsett fra Kendall. Noen har bare gener for fyldig rumpe. Shakira, Beyonce, J Lo, rhianna osv osv. Klart gutter syns det er sexy. Var ment som en spøk at jenta MÅ ha sånn rumpe, men er jo lov å si hva man syns er sexy.;) Anonymkode: 8c7a4...868 Hun har garantert fikset på kroppen. Anonymkode: 89475...456 4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #12 Skrevet 11. august 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den rumpa der er ikke operert.. Alle jentene i den familien har rumpe, bortsett fra Kendall. Noen har bare gener for fyldig rumpe. Shakira, Beyonce, J Lo, rhianna osv osv. Klart gutter syns det er sexy. Var ment som en spøk at jenta MÅ ha sånn rumpe, men er jo lov å si hva man syns er sexy.;) Anonymkode: 8c7a4...868 Lol , ALLE jentene iden familien , bortsett fra Kendall sikkert (følger ikke med på hun ) har tatt BBL / rumpeoperasjon = fettinjeksjon i rumpa. https://www.youtube.com/results?search_query=bbl+injection http://www.intouchweekly.com/posts/kylie-jenner-butt-scar-131189/photos/kylie-jenner-lips-150202https://www.thehollywoodgossip.com/2014/11/kylie-jenner-plastic-surgeon-confirms-butt-lift/ Som du ser under, operert, operert , operert, operert. Vær vennlig å slutt å promotær og standarisere et sånt ideal. Tenk deg om det hadde vært datteren din som trodde at dette var naturlig og hadde knust selvtillitt og sosial angst fordi hun ikke hadde sånn kropp siden gutter mente det var det som var naturlig og pent. Dette er ikke sunne eller naturlige idealer og tar så mye energi fra usikre jenter at de ikke greier å ha sunne interesser eller et greit selvbilde. Anonymkode: 2f1da...2ad 4
Horten Market Skrevet 12. august 2017 #13 Skrevet 12. august 2017 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Puler bare jenter som har rumpe som Kylie Jennerhttps://www.google.no/search?q=kylie+jenner+ass&client=ms-android-samsung&source=android-browser&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjt_47Cj9DVAhVoJJoKHWe6Bz8Q_AUICSgB&biw=360&bih=616&dpr=3 Anonymkode: 8c7a4...868 Altfor stor rumpe etter min fullkomne smak. La meg sitere fra min egen bok, "Hvis menn skapte kvinnen": En damerumpe skal være liten og nett, og den skal appellere både fra siden og bakfra. Fra siden skal den forsterke svaien i korsryggen, med en liten, men fyldig og markert rumpeball. Bakfra skal rumpeballene være såpass fyldige at de markerer og står ut fra halebeinet. Avrundingen på sidene skal gå i en jevn overgang fra en smal midje, uten synlige "ridebukselår". Hoftepartiet skal være riktig proporsjonert i forhold til midje og lår. Endret 12. august 2017 av Horten Market
bobler Skrevet 12. august 2017 #14 Skrevet 12. august 2017 Om jeg liker jenta er rumpa fin uansett. Små rumper kan være minst like fine som store. Vil helle ha en helt flat rumpe enn ei kim-k rumpe for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #15 Skrevet 12. august 2017 Jeg liker store pupper og en god rumpe. Men... Jeg velger heller ei med noe mellom øra enn store pupper og stor rumpe. Og heller en liten og trent rumpe enn stor og slafsete. Flat rumpe og flatt bryst er jeg ikke fan av. Hun jeg er sammen med nå har små pupper og en liten trent sprettrumpe. Og masse mellom ørene! Så for meg er det perfekt 💞 Det har mer og si med personen enn kroppen ☝🏽 Anonymkode: 5677e...58c
Gjest Coolaid Skrevet 12. august 2017 #16 Skrevet 12. august 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Puler bare jenter som har rumpe som Kylie Jennerhttps://www.google.no/search?q=kylie+jenner+ass&client=ms-android-samsung&source=android-browser&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjt_47Cj9DVAhVoJJoKHWe6Bz8Q_AUICSgB&biw=360&bih=616&dpr=3 Anonymkode: 8c7a4...868 Er 100% sikker på at du får deg ekstremt lite eller ingenting. Du vet jeg har rett
innsats Skrevet 12. august 2017 #17 Skrevet 12. august 2017 Beste sexen har vært med damer med små sprett rumper. Alle som en aktive damer med bein i nesa og glade i sex.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #18 Skrevet 12. august 2017 7 timer siden, Horten Market skrev: Altfor stor rumpe etter min fullkomne smak. La meg sitere fra min egen bok, "Hvis menn skapte kvinnen": En damerumpe skal være liten og nett, og den skal appellere både fra siden og bakfra. Fra siden skal den forsterke svaien i korsryggen, med en liten, men fyldig og markert rumpeball. Bakfra skal rumpeballene være såpass fyldige at de markerer og står ut fra halebeinet. Avrundingen på sidene skal gå i en jevn overgang fra en smal midje, uten synlige "ridebukselår". Hoftepartiet skal være riktig proporsjonert i forhold til midje og lår. Jaddah! Og en manns penis SKAL være 19,2 cm lang og 16,9cm i omkrets og han SKAL ha mørkt hår i akuratt en spesiell fargetone og SKAL ha str 46 i sko og sixpack men ikke for mye og ikke for lite og stumpen hans må være trent og snerten og skulderne proporsjonert i forholdet til føtter, rumpe og hodestørrelse. Anonymkode: 2f1da...2ad 4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #19 Skrevet 12. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jaddah! Og en manns penis SKAL være 19,2 cm lang og 16,9cm i omkrets og han SKAL ha mørkt hår i akuratt en spesiell fargetone og SKAL ha str 46 i sko og sixpack men ikke for mye og ikke for lite og stumpen hans må være trent og snerten og skulderne proporsjonert i forholdet til føtter, rumpe og hodestørrelse. Anonymkode: 2f1da...2ad Høres ut som meg, bare at penisen du beskriver er mindre. Små rumper som er trente og faste er et ideal, ikke et absolutt. Anonymkode: e8a02...fd8
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #20 Skrevet 12. august 2017 19 timer siden, amativeReflection skrev: Små er bedre. Hvorfor skulle jeg ville pule en tunell? Kansje få deg større penis? Og hvorfor noen skulle ville pule deg er for meg en gåte. Anonymkode: b922c...80e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå