Gå til innhold

Samboeren til en venninne aktiv på Happn - si fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor ikke i samme by, tror han er her på jobbreiser innimellom. Han dukket da altså opp på Happn her i går. En ubehagelig følelse, selvsagt, hva gjør jeg? Vet ikke om jeg klarer la være å si noe..

Anonymkode: 4fb34...477

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sagt ifra, og jeg hadde satt pris på om noen hadde sagt ifra til meg.

• Liker 3
Skrevet

Happn er jo for alt mulig, ikke bare dating.

Anonymkode: bf760...fd2

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi bor ikke i samme by, tror han er her på jobbreiser innimellom. Han dukket da altså opp på Happn her i går. En ubehagelig følelse, selvsagt, hva gjør jeg? Vet ikke om jeg klarer la være å si noe..

Har du også den appen? Hva om du lager en anonym bruker med den appen (om det går an), og tester han for  finne ut hva han er ute etter?

Anonymkode: 41978...92e

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bare ville jeg sagt ifra, men jeg ville sendt screenshot i tillegg. 

Anonymkode: 75107...72b

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Happn er jo for alt mulig, ikke bare dating.

Anonymkode: bf760...fd2

Enig. Kan være helt uskyldig. Bare nysgjerrighet, se om man får matcher, bare på gøy. Eller for alt vi vet får han "lov". Unødvendig å røre i andres reir i hvert fall, synes du bør late som ingenting, TS. Kanskje har han appen på telefonen fra tidligere av, ikke slettet den? Hvor lenge har de vært sammen?

Anonymkode: 7426b...904

• Liker 2
Skrevet

Hva du gjør. Du gjør ingen verdens ting. Raker deg ikke, og det er ikke bevis for noe som helst.

Anonymkode: 743a0...8ac

• Liker 3
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Kan være helt uskyldig. Bare nysgjerrighet, se om man får matcher, bare på gøy. Eller for alt vi vet får han "lov". Unødvendig å røre i andres reir i hvert fall, synes du bør late som ingenting, TS. Kanskje har han appen på telefonen fra tidligere av, ikke slettet den? Hvor lenge har de vært sammen?

Anonymkode: 7426b...904

Aldri forstått dette argumentet? :klo: Om han har lov har han jo lov? Da gjør det vel ikke noe om TS sier ifra. Da kan venninnen takke for at TS bryr seg og sa ifra. Merkeligste argumentet, ser det alltid bli brukt i slike tråder.

Jeg syntes forøvrig du skal si ifra, TS. Ta en screenshot av matchen med han og vis til henne. Ikke lag noe dramatisk sak ut av det, bare si at han dukket opp på appen og at du bare ville si ifra til henne. 

Anonymkode: 74ba9...75c

• Liker 4
Skrevet

Ja si i fra! Enten face to face på en "naturlig" måte "Du, jeg så forresten xxnavn på Happn, men han bruker det kanskje til venner? Tenkte uansett det var greit å si fra til deg tilfelle du ikke er klar over det :) "
eller sende hun screenshot.

Anonymkode: 22c62...39d

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

eller sende hun screenshot.

Anonymkode: 22c62...39d

eller sende henne et skjermbilde.

*sukk* det går nedenom og hjem med språket vårt!

Anonymkode: 78d7f...aba

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...