Gå til innhold

Ekkelt?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, jeg bryr meg ikke så lenge man er ren.🙂

Anonymkode: 315f9...94c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor trygg er du som person som lar deg settes ut av historie.

90% har hatt andre før sin nåværende partner. Hvis din partner da vil være med deg og du med den, det er vell et tegn på at du har kvaliteter som din partner setter pris på?

Så speilet i situasjonen forteller deg at setter du ikke pris på at din partner verdsetter deg så bunner det ut i at du ikke liker deg selv. 

Skrevet

Er ikke så veldig kresen på det men hvis han har over 15 så begynner det å bli ekkelt ja. 

Anonymkode: 90099...5e2

Skrevet
19 timer siden, Trude.lutt skrev:

Levd liv!

Fatter ikke dette behovet for å spørre om antall. 

Igjen Levd liv!

Det var IKKE et spørsmål om antall. 

Anonymkode: 8a5bc...970

Skrevet

Alt kan bli et problem om man bare gjør ubetydelige ting til det. 

Skrevet

På ingen måte, synes tvert imot det er både spennende og interessant å høre om hans tidligere erfaringer, kan gjerne høre detaljer, antall, hvem det er og alt. Prater mye om sex med de jeg dater og er veldig åpen rundt det og sikkert over snittet interessert.

Eneste er ene gangen jeg møtte en eks av en jeg datet og hun viste seg å være dum som et brød og en kjip person generelt. Da blir man litt sånn.. har du ligget med henne liksom? Hvem man putter penisen i sier jo litt om hvem man er. Men ikke ekkelt å se for seg de har sex da, hun var fin så det var vel den ene delen jeg kunne forstå. Men akkurat som han sank litt i attraktivitet fordi eksen var ei ku, eller at man føler det speiler litt på en selv til og med. Det blir noe annet enn det TS spør om da, en helt annen form for "ekkelt" å tenke på.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var IKKE et spørsmål om antall. 

Ok. For din skyld. Levd liv. Fornøyd?

Skrevet

Så tenker dere ikke at det er ekkelt å suge en mann som har hatt kukken i rumpa og fitta til en annen kvinne? Gang på gang... før dere? 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så tenker dere ikke at det er ekkelt å suge en mann som har hatt kukken i rumpa og fitta til en annen kvinne? Gang på gang... før dere? 

Nei. Kjæresten min har for vane å dusje jevnlig :P 

Anonymkode: c7120...033

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei. Kjæresten min har for vane å dusje jevnlig :P 

Dusjing fjerner ikke kjønnssykdommer! Og ikke alle kjønnssykdommer syns. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dusjing fjerner ikke kjønnssykdommer! Og ikke alle kjønnssykdommer syns. 

Heldigvis kan man ta en kjapp tur til legen å sjekke seg for kjønnssykdommer da :) Tok 5-10 minutter om jeg husker riktig.

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, jeg er var på sånt. Syns ikke antall sexpartnere sier noe om hvor erfaren man er heller. Men hver sin smak. Hilsen en som tydeligvis ikke har levd livet pga for få sexpartnere. 

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heldigvis kan man ta en kjapp tur til legen å sjekke seg for kjønnssykdommer da :) Tok 5-10 minutter om jeg husker riktig.

Ja og så kan det ta opp til 14 dager å få svar. Og i løpet av 14 dager kan man pådra seg både det ene og det andre! 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja og så kan det ta opp til 14 dager å få svar. Og i løpet av 14 dager kan man pådra seg både det ene og det andre! 

Så bruker man kondom til man får svar.. 

Skrevet
2 minutter siden, kattepusen skrev:

Så bruker man kondom til man får svar.. 

Ja, det bør jo alle. Men nå som det for eksempel er gonoré utbrudd igjen, så virker det som folk har slutte å bruke huet.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo, kjempe ekkelt.

Og babyer er enda eklere, tenkt alt gørra de har fått tredd huet gjennom. Ikke har de vært beskytta engang.

Verste jeg ser er de som kysser på babyer.

Dust..

Anonymkode: 27d82...3b4

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller så kan man enkelt og greit avstå fra sex til man har fått svar :) Eller bruke kondom som @kattepusen skriver.

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, kjempe ekkelt.

Og babyer er enda eklere, tenkt alt gørra de har fått tredd huet gjennom. Ikke har de vært beskytta engang.

Verste jeg ser er de som kysser på babyer.

Dust..

Anonymkode: 27d82...3b4

Æsj, glad jeg ble tatt med keisersnitt! 

Jerk right back at cha, fucking moron!

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes du det er ekkelt å ha kukken din et sted en annen mann har hatt sin før? Eller å slikke en kvinne en annen mann har slikket før? 

Anonymkode: 2ed88...5e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...