Gå til innhold

Ekkelt?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns dere det er ekkelt å tenke på hvor mange partneren deres har ligget med? Uansett om det er fastpartner eller en random ons.partner? Eller syns dere det er ekkelt å vite hvem partneren/date'en har kysset/ligget med hvis dere har møtt/sett en av de? Jeg har tenkt på det i det siste... Jeg får litt frysninger, når jeg tenker på hvem min type har vært borti. Og vi er utrolig forskjellige. Har ikke snakket med typen om det. Men lurer litt på om han ikke har en type kvinne han liker/foretrekker.. 

Anonymkode: 8a5bc...970

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er en kvinne: ja, det er ekkelt å tenke på alle pikker hun har hatt i seg og all utløsning hun har tatt imot i seg. Kvalmt, ekkelt, spy.

Hvis det er en mann: nei, han er en sjarmør, en som er populær, en vinner, hvorfor skulle det være ekkelt? Jeg pleier ikke tenke på hvem kameratene mine ligger med.

Anonymkode: 0102b...aca

• Liker 3
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det er ekkelt å tenke på hvor mange/hvem sambo har ligget med. Tvert imot kan jeg bli litt tent av tanken på at han har vært med andre.

• Liker 2
Skrevet

Nope :) Synes ikke noe ved kjæresten er ekkelt, ei heller fortiden.

Anonymkode: c7120...033

Skrevet

jeg har ikke spurt om antall, og han har ikke spurt meg.. Han vet hvor mange jeg har hatt, fordi vi lo av en tråd her inne, men han bryr seg ikke. 
Fortid er fortid :) Han har lært mye, og jeg har lært mye, av de vi har vært med tidligere. 

Skrevet

Ikke direkte ekkelt men jeg hater å tenke på det og unngår å knytte hans usedvanlige gode sexskills til øving med andre jenter . Æsj nå tenkte jeg på det pga jeg svarte i denne tråden fuck. Blæh. Stikker. Hjertebank. Svetter. 

Anonymkode: 5be0f...43c

Skrevet

Bryr meg ikke, gitt.

Skrevet

Nei, fortid er fortid

Gjest RIFF/LIFE
Skrevet

Interessant! Jepp, definitivt ekkelt! Vet jo ikke hva de har vært borti. Håper de fleste bruker kondom! 

Gjest Alterego666
Skrevet

Folk som synes seksuell erfaring er ekkelt, bør se etter sexpartnere blant 10-klassinger og i frikirkemenigheter, og så ta ansvaret for å lære opp partneren. Vi andre kan chille og fortsette med det vi liker.

Gjest RIFF/LIFE
Skrevet
7 minutter siden, Alterego666 skrev:

Folk som synes seksuell erfaring er ekkelt, bør se etter sexpartnere blant 10-klassinger og i frikirkemenigheter, og så ta ansvaret for å lære opp partneren. Vi andre kan chille og fortsette med det vi liker.

Hva er det du sier? ..at menn og/eller kvinner trenger å ligge med dusinvis av partnere, for å bli flinke og erfarne sex partnere? 

Gjest Alterego666
Skrevet
Akkurat nå, RIFF/LIFE skrev:

Hva er det du sier? ..at menn og/eller kvinner trenger å ligge med dusinvis av partnere, for å bli flinke og erfarne sex partnere? 

Det hjelper å øve på det du vil bli god til.

Skrevet

Levd liv!

Fatter ikke dette behovet for å spørre om antall. 

Igjen Levd liv!

Gjest Athleisure
Skrevet (endret)
32 minutter siden, Alterego666 skrev:

Erfaring og antall sexpartnere har ikke alltid noe sammenheng.

En person som har hatt sex med femten forskjellige personer én gang, er gjerne mindre erfaren enn en som har hatt én sexpartner over flere år. Selvsagt er ikke dette alltid tilfelle, men erfaring kommer gjerne med utforskning, og det gjør man ofte med noen man er trygg på.

Endret av Athleisure
Skrevet

Nei. Jeg vet jo at han jeg er sammen med har pult rundt som de fleste andre, før vi ble sammen, men det er ikke noe jeg går rundt og tenker på. Fortid er fortid. :)

Gjest Alterego666
Skrevet
1 minutt siden, Athleisure skrev:

Erfaring og antall sexpartnere har ikke alltid noe sammenheng.

En person som har hatt sex med femten forskjellige personer én gang, er gjerne mindre erfaren enn en som har hatt én sexpartner over flere år. Selvsagt er ikke dette alltid tilfelle, men erfaring kommer gjerne med utforskning, og det gjør man ofte med noen man er trygg på.

Enig. Det beste er selvsagt å drite i besteborgerlig moral og øve masse med mange over tid.

Gjest NotNaomi
Skrevet

Tenker ikke på det. Har annet å tenke på. :-)

Skrevet

Jeg vet ikke hvor mange mannen min har ligget med, og han vet heller ikke hvor mange jeg har ligget med. Er det vanlig å opplyse hverandre om antallet? Hva godt fører det med seg? 

Anonymkode: e9dfa...e64

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvor mange mannen min har ligget med, og han vet heller ikke hvor mange jeg har ligget med. Er det vanlig å opplyse hverandre om antallet? Hva godt fører det med seg? 

Anonymkode: e9dfa...e64

Vanlig når man er tenåring, men voksne gjør vel ikke det. :)

Anonymkode: 2e587...856

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...