Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #1 Del Skrevet 12. januar 2005 Har akkurat kjøpt meg en kjempegod rammemadrass fra Jensen med overmadrass. Lurer på hvordan jeg best mulig kan ta vare på den. Hvor ofte skal trekket på overmadrassen vaskes? Bør man rense overmadrassen? Hva med rammemadrassen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #2 Del Skrevet 14. januar 2005 Det er flere tråder om det her fra før, og gjengangeren er vel at det er best å rense trekket. Hvis du vasker det selv må du sette det på igjen mens det er vått, ellers er det umulig å få det på. Ofte krymer det litt, eller vrir seg eller blir vanskelig på andre måter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 14. januar 2005 #3 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg har vasket trekket til vår Jensen-overmadrass og satt det på tørt. Ikke noe problem bortsett fra at det er knotete siden madrassen er stor og tung. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. januar 2005 #4 Del Skrevet 14. januar 2005 Det er bare å vaske det. Lurt å strekke det mens det er vått. Knotete å få plass, men ikke umulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #5 Del Skrevet 15. januar 2005 Ok, det var trekket. men hva med selve overmadrassen (innholdet i trekket) og rammemadrassen? Hvordan holde det rent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #6 Del Skrevet 15. januar 2005 Vi har støvsuger med kraftig teppebanker på som vi bruker på sengen innimellom. Bruker den både på sengen og rammemadrassen. Vi har støvsuger med vanntank i steden for pose, så vi ser at det hjelper å bruke teppebankeren... Trekket til overmadrassen har jeg levert på renseri to ganger den tiden vi har hatt det (ca. 6 år). Mulig noen synes det er lite, men.... Renseriet vasker trekket (renser det ikke). Jeg må levere det bort siden vi har en stor overmadrass som ikke går i vaskemaskinen vår. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 15. januar 2005 #7 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg må også si at jeg lurer på hva slags vaskemaskiner dere har som får trekket til overmadrassen inni - jeg har prøvd og klarte det ikke, selvom jeg har en stor vaskemaskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 15. januar 2005 #8 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg må også si at jeg lurer på hva slags vaskemaskiner dere har som får trekket til overmadrassen inni - jeg har prøvd og klarte det ikke' date=' selvom jeg har en stor vaskemaskin.[/quote'] Vi har kjøpt madrass fra Jensen, og der kan trekket deles i to slik at man vasker en halvpart av gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 17. januar 2005 #9 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg må også si at jeg lurer på hva slags vaskemaskiner dere har som får trekket til overmadrassen inni - jeg har prøvd og klarte det ikke' date=' selvom jeg har en stor vaskemaskin.[/quote'] Vi fikk låne en industrivaskemaskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå