Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #1 Skrevet 12. januar 2005 Jeg har vært hos frisøren i dag og fått klippet av halve håret! (dvs helt til skuldrene) Måtte jo bare gjøre det siden håret var så slitt, men (håret mitt krøller seg så stygt når det blir så kort) Er det virkelig sant at håret bare vokser 1 cm i måneden? Er det ikke noe man kan gjøre for at det skal vokse raskere? Og så en ting til: hvilket varmebeskyttende produkt anbefaler dere? Grunnen til at det var så slitt var pga mye bruk av rettetang og hårføner og jeg vil helst ikke måtte klippe av meg resten også :-?
Gjest Daniella_ Skrevet 12. januar 2005 #2 Skrevet 12. januar 2005 Huff...føler med deg jeg. Er man misfornøyd med håret kan man rett og slett begynne å gråte :-? Uansett så kan du sjekke ut helsekosten om hårprodukter som skal få til raskere hårvekst, men jeg tviler på det fungerer. B-vitamin er jo som kjent godt for håret...om det vokser fortere vet jeg ikke, men det gjør det sunnere og sterkere Det finnes en shampo...som lover raskere hårvekst. Husker ikke navnet, men kan prøve å lete det frem på en eller annen måte. Jeg har ingen erfaringer med varmebeskyttere, så det vet jeg ikke dessverre.
Kaori Skrevet 13. januar 2005 #3 Skrevet 13. januar 2005 er ikke helt sikker på om hvor du får kjøpt merket hen, men Aveda har i alle fall et produkt som er varmebeskyttende, og som gjør bra for hår som er slitt.
Sheba Skrevet 13. januar 2005 #4 Skrevet 13. januar 2005 Prøv å la være å bruke rettetang så skal du se at mye er gjort! Forøvrig kan du forsøke å ta ølgjær - det er veldig bra både for hår og negler, og skal etter sigende få håret til å vokse fortere. Men hvis du fortsetter med rettetang og mye hårføning så vil jo det nye håret også bli slitt temmelig fort da..
Catzy Skrevet 13. januar 2005 #5 Skrevet 13. januar 2005 Jeg bruker en shampoo som heter F.A.S.T (Fortified Amino Scalp Tretment) fra et kanadisk merke som heter Nisim. http://www.fasthair.ca/?source=nisim_website Har brukt det siden i sommer. Jeg har ikke hatt så langt hår på flere år, men jeg vet ikke helt om det får det til å vokse raskere eller ikke. På den annen side, det går jo an å prøve. Og kanskje bruke andre metoder for å slette ut håret. Prøv med store hårruller som du lar håret tørke rundt, uten å bruke varmebehandling. Kanskje det får bedre kontroll på krøllene? Catzy
Gjest GreenSky Skrevet 14. januar 2005 #7 Skrevet 14. januar 2005 extensions henger på hår Som koster skjorta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå