Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva legger dere i dette begrepet? Kjenner dere noen som er "tapermagneter"?

En bekjent av meg ble etter et seriøst forhold en skikkelig tapermagnet. Hun roter seg borti gutter som har enorm kredittkortgjeld, roter rundt med 4-5 andre, ikke holder avtaler, ikke ringer, ikke klarer å beholde en jobb særlig lenge, bor i et skikkelig grisehus, drikker mye etc.

Dette er egenskaper jeg legger i dette begrepet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Daniella_
Skrevet

Har en venninne som er en tapermagnet.

For meg er en taper en som ikke ringer når han skal, en som lyver, og en som vingler frem og tilbake om det å ville ha et seriøst forhold eller ikke.

Sikkert ikke riktig definert, men...

Skrevet

Jeg kaller det idiotmagnet, men regner med at det er omtrent det samme...

Jeg har hatt utrolig idiotmagnet-evner, men for meg betyr det at den fulleste fyren i lokalet legger an på meg, den gamle og temmelig senile dama i på bussen vil snakke med akkurat meg, jeg blir stoppet på gata og får ting av fylliker (har , blir tilsnakket av alle slags merkelige individer.. kort sagt er åpentbart "approachable" på noe slags vis jeg ikke helt skjønner selv... :ler:

Ja, ja..

Gjest GreenSky
Skrevet
jeg blir stoppet på gata og får ting av fylliker

Jøss! Den var ny!

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg kaller det idiotmagnet, men regner med at det er omtrent det samme...

Jeg har hatt utrolig idiotmagnet-evner, men for meg betyr det at den fulleste fyren i lokalet legger an på meg, den gamle og temmelig senile dama i på bussen vil snakke med akkurat meg, jeg blir stoppet på gata og får ting av fylliker (har , blir tilsnakket av alle slags merkelige individer.. kort sagt er åpentbart "approachable" på noe slags vis jeg ikke helt skjønner selv...  :ler:  

Ja, ja..

:hoho:

Jeg har også fått ting av fylliker.

Både penger og leverpostei :ler:

Skrevet

Jeg har også fått penger - og en prøvde å gi meg en gullring!

Godt det ikke bare er meg da :ler:

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg har også et lite snev av idiotmagnet i meg tror jeg, liker ikke å kalle mennesker tapere jeg da.

Har en tendens til å komme i prat med de mest håpløse ute på byen, men tror kanskje det er fordi jeg er for snill, så jeg greier ikke helt å avvise de, syns liksom de virker så sakkarslige.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jøss! Den var ny!

Jeg har også fått penger av fremmede, nekta ta i mot, men ble bare stappet i hånda på meg, 7-800 kroner, før fyren snudde seg og forsvant...

Skjønte ikke så mye, men passet egentlig bra, var ganske blakk den dagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...