AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #1 Skrevet 11. august 2017 Min mann og jeg har vært sammen i 12 år. Vi har 3 små barn. Vi har alltid hatt et godt og stabilt forhold. Svært lite krangling, og vi har generelt vært enige i livets moral. Samme gjelder i sexlivet... Helt til nå. Det begynte i mai. Bare litt sånn smått. Han begynte såvidt å legge hånden på halsen min (noe jeg intenst hater, da jeg raskt får kvelningsfornemmelse). Han bet og sugde også brystene altfor hardt. Han sluttet med dette da jeg sa ifra, men begynte da å legge min hånd på hans hals, og i starten var det bare et lett trykk... Så ble det hardere og hardere. Så begynte han å tenne på at jeg bet og klorte ham (noe jeg gjør forsiktig og ubevisst om jeg er helt i ørska, men nå ville han at jeg skulle gjøre det hardt, og bevisst). Så ville han at jeg skulle holde hardt rundt penis når han var inni meg (jeg skulle holde hånden ved roten - men hallo, hvor lange armer er det meninger jeg skal ha? Jeg kan knapt rekke ned til eget g-punkt, og det om jeg sitter oppe...). Det gikk fra det, til at han ville jeg skulle ta fast grep om ballene. Deretter grep rundt selve posen og trekke ballene ut fra kroppen hans! Nå har han plutselig sagt at han vil jeg skal ta kontroll. Helt kontroll. At jeg skal gjøre som jeg vil med ham. Kreve ham, bestemme. Tvinge. Er det ikke voldsomt nok, viser han hvordan han vil at jeg skal gjøre det. Type presse hodet hans hardt ned til kjønnet og kreve at han slikker meg. At jeg skal holde hardt i håret hans og kontrollere hardheten på slikkingen og hvor han skal slikke. Når og hvilken stilling han skal penetrere meg osv. Jeg blir mer og mer ukomfortabel. Dette er ikke meg. Jeg kjenner mer og mer på det. Jeg gruer meg til sex, for jeg kan ikke lenger være meg selv. Nå må jeg plutselig være en annen jeg overhodet ikke er komfortabel med. Da han, igjen, sa at han ville jeg skulle ta kontroll under sex (da jeg ikke gjorde det), spurte jeg pent om vi ikke kunne ha vaniljesex denne gangen. At jeg ville velge det i dag. Da var det ikke bare å SI til meg at han ønsket det, han sa nei, at han ville jeg skulle ta kontrollen. Han sa det på den måten at vaniljesex var utelukket. Han ville ha MER. Han ville ha noe annet. Hardere sex. Jeg har sluttet å suge ham også, og det er han ganske misfornøyd med. Jeg har aldri likt det pga overgrep tidligere, men har likevel gjort det. Jeg synes hele opplevelsen er grusom, da det er så nært. Lukt, smak, syn rett i trynet. Sist jeg gjorde det, tok han tak i håret og bevegde hodet mitt som han ville. Han gikk et par ganger for langt bak i halsen, men det var ikke hans mening... Det var uansett utrolig ubehagelig å ikke kunne ha kontroll selv, så nå har jeg helt angst for å suge igjen. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er ikke en person som liker å ta over kontrollen. Jeg står bom fast, og har ingen fantasier om den slags sex - derfor føler jeg meg også totalt udugelig. Jeg tror han er enig også, siden han stadig vekk korrigerer meg... Jeg har begynt å få problemer nedentil. Smerter. Hevelser. Det føles for trangt med ham inni meg. Det gjør vondt ved inntrengning, uansett hvor rolig det måtte skje. Bruker alltid glidemiddel. Det har ikke vært smertefullt de gangene vi har ligget sammen, med unntak av noen støt mot livmorhalsen nå og da, hvor jeg har fått skikkelig krampe og blødninger. Det er ikke noe nytt, det har skjedd mange ganger tidligere (begynte å skje etter siste fødsel), så burde ikke ha noe å si. Jeg gruer meg bare sånn til å ha sex. Hvorfor har han plutselig endra seg? Spør jeg, sier han at det sikkert bare er en fase. Men hvorfor kan ikke denne fasen da gå ut på at vi begge kan være komfortable - i det minste annenhver gang?! Jeg vil ha det mykt, med varme og ømme kjærtegn. Sånn som vi hadde det før. Anonymkode: 3a339...d5a 1
innsats Skrevet 11. august 2017 #2 Skrevet 11. august 2017 Ord for dagen: "Slå sa masochisten, nei sa sadisten". 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #3 Skrevet 11. august 2017 Dump denne drittsekken. Dete han gjør mot deg er ikke greit. Du kan jo bli retraumatisert. Anonymkode: 25af4...e6f 1
Gjest Alterego666 Skrevet 11. august 2017 #4 Skrevet 11. august 2017 Det jar skjedd en endring i han, som har satt i gang en bevegelse i deg. På din side skyldes dette åpenbart tidligere traumatiske hendelser. Denne diskusjonen kan bare bli fruktbar om den finner sted dere mellom. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #5 Skrevet 12. august 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Dump denne drittsekken. Dete han gjør mot deg er ikke greit. Du kan jo bli retraumatisert. Anonymkode: 25af4...e6f Jeg har selvfølgelig ikke tenkt å dumpe "drittsekken". Det er ikke sånn at vi har mistet følelser for hverandre eller noe som helst. Dette er èn faktor i et ellers godt forhold. Anonymkode: 3a339...d5a 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #6 Skrevet 12. august 2017 19 timer siden, Alterego666 skrev: Det jar skjedd en endring i han, som har satt i gang en bevegelse i deg. På din side skyldes dette åpenbart tidligere traumatiske hendelser. Denne diskusjonen kan bare bli fruktbar om den finner sted dere mellom. Lykke til. Jeg har prøvd forsiktig å ta det opp, men da har han bare sagt at det er denne her fasen, og så har det i grunnen ikke vært rom for mer samtale uten at jeg er redd han skal føle at jeg "beskylder" ham for noe og så går han i forsvarsmodus... Må nok tenke litt på hvordan jeg skal formulere meg her. På grunn av smerter, fikk jeg i går "vaniljesexen" jeg så lenge har ønsket å ha(vel og merke i analen pga smertene, men det kan jeg godt like om det går rolig for seg)... Virket i grunn som om han syntes det også funket for ham. Håper det vedvarer, han tar i hvert fall hensyn til at jeg har smerter. Anonymkode: 3a339...d5a
Hjärtat Skrevet 12. august 2017 #7 Skrevet 12. august 2017 Du er nødt til å sette ned foten og forklare han at dette er et problem for deg og noe du ikke ønsker å ta del i, i hvert fall ikke hver gang dere skal til pers. Man skal ikke gjøre ting som man ikke har lyst til, når det kommer til sex.
Gjest Alterego666 Skrevet 12. august 2017 #8 Skrevet 12. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har prøvd forsiktig å ta det opp, men da har han bare sagt at det er denne her fasen, og så har det i grunnen ikke vært rom for mer samtale uten at jeg er redd han skal føle at jeg "beskylder" ham for noe og så går han i forsvarsmodus... Må nok tenke litt på hvordan jeg skal formulere meg her. På grunn av smerter, fikk jeg i går "vaniljesexen" jeg så lenge har ønsket å ha(vel og merke i analen pga smertene, men det kan jeg godt like om det går rolig for seg)... Virket i grunn som om han syntes det også funket for ham. Håper det vedvarer, han tar i hvert fall hensyn til at jeg har smerter. Anonymkode: 3a339...d5a Jeg ville vært nysgjerrig på hva det er som jar forårsaket denne "fasen" hos ham og forsøkt å spørre om det uten å være anklagende. De fleste er over tid i seksuell bevegelse, og vi skylder partnere å slippe de inn i dette rommet. Teorien er veldig enkel, praksisen er ofte vanskelig. Igjen, lykke til!
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #9 Skrevet 12. august 2017 3 timer siden, Alterego666 skrev: Jeg ville vært nysgjerrig på hva det er som jar forårsaket denne "fasen" hos ham og forsøkt å spørre om det uten å være anklagende. De fleste er over tid i seksuell bevegelse, og vi skylder partnere å slippe de inn i dette rommet. Teorien er veldig enkel, praksisen er ofte vanskelig. Igjen, lykke til! Takk. Og takk for gode innspill. Jeg skal ta en prat med ham, og forhåpentligvis komme frem til en forståelse oss imellom. Anonymkode: 3a339...d5a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå