AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #1 Del Skrevet 11. august 2017 Noen andre her som har opplevd "brudd" i vennegjengen, i et relativt tight gruppe? Hvordan håndterte dere det for å hindre sommerfugleffekten og åpen krig? Anonymkode: 9b028...195 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #2 Del Skrevet 11. august 2017 Det er omtrent umulig for en periode. Normalt vil uansett den ene i bruddet søke seg ut av vennekretsen og la den andre "få" vennene for en periode, til ting normaliserer seg. Anonymkode: 754f7...467 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 11. august 2017 #3 Del Skrevet 11. august 2017 Prøvde å holde meg unna de krigende partene mens det stod på som verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 11. august 2017 #4 Del Skrevet 11. august 2017 Sier som de over her. Sitt stille til ting har roet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #5 Del Skrevet 11. august 2017 Jeg ville faktisk ikke gjort som de over sier. Jeg ville hatt kontakt med begge parter, og latt dem vite at jeg fremdeles er vennen deres. Selv om de nå er hver for seg. Inviter dem på besøk (hver for seg!!), send meldinger og spør hvordan deg går, og oppfør deg som en god venn for dem hver for seg. OM det skulle bli sure miner og de prøver få deg til å ta sider, si vennlig men bestemt ifra at du ikke tar sider, og at bruddet er mellom dem, og at du ikke har noe med det å gjøre. Om en av dem prøver å tvinge deg til å ta side ved å si at dere ikke kan være venner om du også er venner med eksen, så får du bare kutte ut vedkommende og si at det er leit de føler det sånn, men du er fremdeles venn med dem begge, og det er opp til dem selv om de ønsker å kutte kontakten med deg. Jeg synes man er en dårlig venn om man plutselig tar avstand fra venner som er i en vanskelig og vond situasjon, som et brudd mest sannsynlig er. Anonymkode: bfee7...5aa 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #6 Del Skrevet 11. august 2017 Det ab over sier ☝🏼 Anonymkode: 7d142...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullførsetningen Skrevet 11. august 2017 #7 Del Skrevet 11. august 2017 Å velge side og å kutte ut den ene vennen til fordel for den andre er det verste man kan gjøre hvis man ønsker å unngå total krig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #8 Del Skrevet 11. august 2017 7 minutter siden, fullførsetningen skrev: Å velge side og å kutte ut den ene vennen til fordel for den andre er det verste man kan gjøre hvis man ønsker å unngå total krig. Kommer an på hva som har skjedd. Anonymkode: 12984...1e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 11. august 2017 #9 Del Skrevet 11. august 2017 Holdt kontakt med begge parter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #10 Del Skrevet 14. august 2017 Her er jeg en av partene. Vi er altså to par, mot hverandre. Og jeg er redd det skal gå ut over de andre vennskapene mine. Det har allerede blitt et problem mtp anledninger vi begge er invitert til, og at vi ikke vil treffe hverandre. TS Anonymkode: 9b028...195 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #11 Del Skrevet 14. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er jeg en av partene. Vi er altså to par, mot hverandre. Og jeg er redd det skal gå ut over de andre vennskapene mine. Det har allerede blitt et problem mtp anledninger vi begge er invitert til, og at vi ikke vil treffe hverandre. TS Anonymkode: 9b028...195 Spørs fortsatt hva som har skjedd. Har det ene paret tydelig oppført seg dårlig, så er det det paret man driter i. Uansett, er man gode venner med de andre så ta man seg sammen og stiller opp, selv om man møter de andre. Anonymkode: 11fa9...902 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #12 Del Skrevet 14. august 2017 På 11.8.2017 den 11.06, AnonymBruker skrev: Jeg ville faktisk ikke gjort som de over sier. Jeg ville hatt kontakt med begge parter, og latt dem vite at jeg fremdeles er vennen deres. Selv om de nå er hver for seg. Inviter dem på besøk (hver for seg!!), send meldinger og spør hvordan deg går, og oppfør deg som en god venn for dem hver for seg. OM det skulle bli sure miner og de prøver få deg til å ta sider, si vennlig men bestemt ifra at du ikke tar sider, og at bruddet er mellom dem, og at du ikke har noe med det å gjøre. Om en av dem prøver å tvinge deg til å ta side ved å si at dere ikke kan være venner om du også er venner med eksen, så får du bare kutte ut vedkommende og si at det er leit de føler det sånn, men du er fremdeles venn med dem begge, og det er opp til dem selv om de ønsker å kutte kontakten med deg. Jeg synes man er en dårlig venn om man plutselig tar avstand fra venner som er i en vanskelig og vond situasjon, som et brudd mest sannsynlig er. Anonymkode: bfee7...5aa Dette. Så innmari dette. Dette er hva mine venner gjorde, og fortsatt gjør, og jeg er så inderlig takknemlig for at de ikke har trukket seg unna, men støtter meg. 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er jeg en av partene. Vi er altså to par, mot hverandre. Og jeg er redd det skal gå ut over de andre vennskapene mine. Det har allerede blitt et problem mtp anledninger vi begge er invitert til, og at vi ikke vil treffe hverandre. TS Anonymkode: 9b028...195 Jeg er/var i samme situasjon, i starten trakk jeg meg unna fordi jeg var såret og ikke ville treffe eksen og hun nye, men nå har det gått litt tid, jeg har det mye bedre og jeg har bestemt meg for å drite i det. Vi snakker absolutt ikke sammen (hans valg) men jeg kan ikke la det begrense sosiallivet mitt. Så jeg møter opp og behandler de som bekjente, og det fungerer ganske greit. Anonymkode: 7d5cc...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Randi92 Skrevet 21. august 2017 #13 Del Skrevet 21. august 2017 Ikke ta parti, ikke vær enig med noen av de hvist det snakkes dritt, gjør dem klar over at du fremdeles er venn med alle parter!, ikke hold vennekvelder, sørg for å ha kontakt med alle på lik linje og ikke heng litt ekstra med kun 1/2. Holder en av dem fest så dra fordi du er venn med alle! Slik gjorde jeg det! Det funka bra, ga klar beskjed om hvor jeg sto og hva jeg syntes om de ble grinete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 21. august 2017 #14 Del Skrevet 21. august 2017 Er enig med Randi92. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå