Gjest Nefertiti Skrevet 12. januar 2005 #1 Skrevet 12. januar 2005 Jeg skal snart ut og reise og trenger tips til en ny og god parfyme jeg kan kjøpe på taxfree :-) Hvilken er deres favoritt? Gjerne si litt om den er søt eller tung eller hvordan den lukter
Gjest Leola Skrevet 12. januar 2005 #2 Skrevet 12. januar 2005 For tiden er det Coco Chanel Mademoselle :-)
Gjest Daniella_ Skrevet 12. januar 2005 #3 Skrevet 12. januar 2005 Diro- Addict....litt tung, men ikke for tung (er egentlig glad i lette parfymer)...nydelig... Burberry - Brit tung/lett...vanskelig å beskrive men den er skjønn den også. Givenchy - Irresistible...GOD! Dior - j'adore...lett og frisk. Dette er de jeg bytter på mellom nå for tiden. Ellers bruker jeg NoaNoa, FCUK og Laura. Sorry men jeg er ekstremt dårlig på å forklare dufter ser jeg nå
Lumiah Skrevet 12. januar 2005 #4 Skrevet 12. januar 2005 Mine favoritter er for tiden: Touch Of Pink fra Lacoste (ung, frisk, moderne), Eternity Moment fra Calvin Klein (frisk, blomsterlig), og Very Valentino fra Valentino (frisk, krydret) .
Elze Skrevet 12. januar 2005 #5 Skrevet 12. januar 2005 Jeg liker godt Nu fra YSL. Også har jeg kjempelyst på den nye Prada-parfymen.
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #6 Skrevet 12. januar 2005 jadore- ganske lett, men veldig god. fått mange komplimanger for den ja
Gjest Virvel Skrevet 12. januar 2005 #7 Skrevet 12. januar 2005 Favoritten akkurat nå er Flower by Kenzo. Den er søt og kan virke litt tung med det samme, men det forsvinner når den får "satt" seg.
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #8 Skrevet 12. januar 2005 Bruker for tiden Naomi Cambell - Mystery. Grei nok.. men utmerker seg ikke liksom. Synes Chanel no.5 er litt fin jeg da Den er jo blitt mer eller mindre legendarisk. Selv om den er en smule tung etter min mening... Forrige gang (har bare èn parfymeflaske av gangen. Er litt fattig for tiden :oops: ) hadde jeg en sånn oransje-rosa sommerfuglformet en... Den lukta nydelig. Synes egentlig ikke det er SÅ enormt stor forskjell på parfymer jeg da... (kanskje jeg har dårlig nese?)
Gjest lillelou *ikke innlogget* Skrevet 12. januar 2005 #10 Skrevet 12. januar 2005 Gucci II....lys rosa eske og lys rosa parfyme.....den er deeeilig! :-)
*Heidi* Skrevet 12. januar 2005 #11 Skrevet 12. januar 2005 Det er så mange.. blandt annet: Miracel,lett og søt, lacoste(den som kom før pink versjonen) som oxo er lett og søt.. også jean paul femme, en parfyme jeg alltid faller tlb på, den er litt tyngere men helt nydelig..
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #12 Skrevet 12. januar 2005 fikk den nyeste til Jennifer Lopez til jul, lukta innmari godt. Min nye favoritt
Gjest Seleena Skrevet 12. januar 2005 #13 Skrevet 12. januar 2005 Jean Paul - den dama! Cindy Crawford Litt tunge perfymar, men eg likar dei kjempegodt! Og så er J.P litt dyr i Norge og.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 12. januar 2005 #14 Skrevet 12. januar 2005 Liker litt tunge parfymer Hypnotic poison - Dior til fint bruk Naomi Campbell - Naomi Campbell ofte til daglig Sun - Jil Sander om sommeren Ellers så ønsker jeg meg Addict fra Dior, men det får bli en annen gang...
Tusseline Skrevet 12. januar 2005 #15 Skrevet 12. januar 2005 Jeg er også veldig glad i tunge parfymer, og det er sjelden jeg bruker noe annet enn det. Calvin Klein - Escape Christian Dior - Tendre Poison Chanel - Chance + No. 5
Miss Marple Skrevet 13. januar 2005 #16 Skrevet 13. januar 2005 Issey miyake (har brukt den i mange år, men vender alltid tilbake til den) Red door revealed fra Elisabeth Arden
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #17 Skrevet 13. januar 2005 Laura Biagiotti - Laura Christian Dior - J´adore Jean paul Gaultier - Classique (kvinnekroppen)
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #18 Skrevet 13. januar 2005 Omnia fra Bvlgari, en av de få parfymene som ikke lukter billig såpe på meg.
Sniglå Skrevet 13. januar 2005 #19 Skrevet 13. januar 2005 Den jeg fikk av sambo til jul! Tommy Hilfigers True Star. Kjempegod og ikke tung! :-)
Ingeborg Skrevet 13. januar 2005 #20 Skrevet 13. januar 2005 Til hverdags elsker jeg "Touch" fra Burberry - den er frisk, men litt krydret, og ganske lett. Til "penere bruk" liker jeg Lolita Lempicka - den er litt tyngre og litt mer krydret, men ikke overdreven. De passer til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå