Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, har ei venninne på overnatting. vi gikk å la oss rundt tolv tiden ish, hadde vell sovet i en halvtime ca da jeg plutselig bråvåknet av at hun gråter (veldig sår gråt) og hun er helt utrøstelig. setter meg stille ned ved henne, å prøver å trøste så godt jeg kan. tårene bare rant og rant. tilslutt blir hun så sliten at hun sovner. jeg går å finner en kald klut som jeg legger på pannen hennes. prøver å finne ro, men klarer det ikke! tankene svirrer rundt i hodet, og jeg kjenner at jeg blir bekymra for henne! hva har skjedd, og hvorfor gråt hun? 

håper virkelig at hun vil fortelle hvorfor hun er så lei seg i morgen, og at hun får sove resten av natten ❤️

Anonymkode: 1a2dc...153

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh? Hvor gamle er dere? 12-13?

Anonymkode: a2c91...5bc

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Mynona, mod.

• Liker 1
Skrevet
På 8/11/2017 den 2.18, AnonymBruker skrev:

Hva er det for et spørsmål og hva har det m saken å gjøre?

ts, synes du gjorde det eneste rette. Håper du fikk invitert til en prat. 

Anonymkode: b1968...b00

• Liker 1
Skrevet
På 11.8.2017 den 2.18, AnonymBruker skrev:

Man kan vel ha overnattingsbesøk om man er eldre enn 12-13?? herregud..

TS,håper du får en forklaring :)

Skrevet

Kanskje hun sliter med noen tanker. Fint du var der med henne og trøstet henne, ts :hjerte:

Har du snakket med med henne i dag og hvordan har hun det i dag?

Skrevet

Jeg er suicidal og gråter og hikster ut fra det blå både dag og natt. Det er noe som plager henne dypt. Du kan ikke kreve å få vite det, men det er godt at du viser henne omtenksomhet og trøster :) Ofte vil man bare distraheres fra de vonde tankene ved å finne på ting med venner og spille bekymringsløs og glad, og ikke snakke om eller utlevere det som plager en. Fortell hun at du er der for hun så får hun fortelle om hun ønsker. Hvordan gikk det i dag etter dere våknet? 

Anonymkode: a810f...0e2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...