Gå til innhold

Antall sexpartnere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mange har du hatt sex med? Hvor gammel er du og hvilket kjønn? 

Anonymkode: 91088...87f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så veldig mange. 37 i alt. Jeg er mann, 29, blir 30 om en måned. Det det har lært meg mest av alt er at damer er lette å få i sengs. Bare noen komplimanger som er rettet mot den du prater med, lytte litt, virke som du er intressert i henne, stryke henne over ryggen, kysse henne, så har du snøret i bånn. Verre er det sjelden.

Anonymkode: 36174...d31

Skrevet

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så veldig mange. 37 i alt. Jeg er mann, 29, blir 30 om en måned. Det det har lært meg mest av alt er at damer er lette å få i sengs. Bare noen komplimanger som er rettet mot den du prater med, lytte litt, virke som du er intressert i henne, stryke henne over ryggen, kysse henne, så har du snøret i bånn. Verre er det sjelden.

Sier vel litt om st gutter er lette på tråden og;)

jeg har hatt 12partnere, er 22år og jente

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier vel litt om st gutter er lette på tråden og;)

jeg har hatt 12partnere, er 22år og jente

Ah ha ha ha. Men nå kan ikke vi være lette på tråden, det er ikke vi som må passe på ryktet vårt. 

• Liker 4
Skrevet

1 partner. 23 år :)

Ellers finnes det hundre andre slike tråder, om du gidder bruke søkefeltet. 

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, Sinsiew skrev:

1 partner. 23 år :)

Ellers finnes det hundre andre slike tråder, om du gidder bruke søkefeltet. 

😍

• Liker 2
Skrevet

22 forskjellige partnere. 25 år.

Anonymkode: c1f97...fed

Skrevet

1 partner. 19 år.

Anonymkode: d7825...963

• Liker 2
Skrevet

10 partnere, håper på flere snart. 37år

Skrevet

jente 19 år, 7 partnere

Anonymkode: 4eb42...0a8

• Liker 1
Skrevet

Partnere under 18 år, telles de som 0,5 siden det er barn? Under 16 år 0,25 kanskje?

Og hvordan defineres egentlig sex, må det være fullt samleie med penetrering og utløsning? Tidligere i år lærte vi på Paradise Hotel at det ikke er sex hvis mannen ikke kom inni der.

Skrevet

24 år, jente og har vel hatt sex med 30 stk (noen av de er jenter). 

Anonymkode: e1a1d...723

Skrevet

27 og 10 stk. Første partner varte i 4 år, singel 2 år og forhold igjen nå. Håper det ikke blir flere 😊

Anonymkode: 524f0...a32

Skrevet

Jeg er 30 og har hatt 3...men hvis jeg hadde villet ville antallet vært 1001pluss litt til.

makan til mange tilbud fra menn jeg har hatt hele veien..........................har lurt på om det står "billig" i pannen min.

Anonymkode: 345c1...d26

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ah ha ha ha. Men nå kan ikke vi være lette på tråden, det er ikke vi som må passe på ryktet vårt. 

He he he, også klager dere på at det ikke finnes noen ordentlig/bra damer for dere , når sannheten er at dere er dårlige/ekle menn og da tiltrekker dere dere kun dårlige damer også ;)
Man må faktisk gå foran som et godt eksempel for at en god dame skal gidde å være med dere, ingen bra dame vil ta i en mann som har pult halve byen og tar med seg damer hjem i hytt og pine!

Anonymkode: b2ec9...092

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ingen bra dame vil ta i en mann som har pult halve byen og tar med seg damer hjem i hytt og pine!

Haha, ser du prøver å forandre verden gjennom fornektelse av realitetene. Går ikke det, vettu. :laugh:

Skrevet

J28

5stk. 

Anonymkode: 4e991...9cf

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åjoda!

Anonymkode: 0bd78...17d

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, vi er ca like gamle (jeg ble 29 i år) og har hatt rundt samme antall. Er jeg løs som kvinne, mens du kan gjøre som du vil som mann? 

Blåser i hvor mange sexpartnere en mann har hatt før meg, forventer også at han blåser i mitt antall. Særlig om han ligger likt selv. Det er ingen forskjell på om man er mann eller dame. 

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, kattepusen skrev:

10 partnere, håper på flere snart. 37år

Hvorfor? Litt av et mål må jeg si...

Anonymkode: cfc37...67b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...