Gjest Nathalie Skrevet 2. august 2002 #1 Del Skrevet 2. august 2002 Sitter og tenker dømmer meg selv jeg er jævlig Hva faen holder jeg på med? kan ikke drive på slik jeg er tvers igjennom ond Jeg vil, og vil ikke jeg har startet det nå klarer ikke stoppe Noen blir sviktet uansett kan jeg leve med hemmeligheten? kan jeg leve med meg selv? Jeg har gjort det før men det er lenge siden trodde jeg var blitt voksen Hjertet hamrer, jeg rødmer føler meg som en 15åring når følte jeg dette sist? Burde gjort noe for flere år siden men jeg var blind Spenningen, følelsen er det verdt det? jeg tror faktisk det Jeg tror det er bestemt noen vet allerede hva som vil skje Alt er bestemt fra jeg ble født men jeg kan bestemme selv gjøre det lureste Men jeg sitter her dømmer meg selv og gjør ingenting med det Hvorfor? fordi jeg ikke vil jeg er grusom nok til å nyte det 020802 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 2. august 2002 #2 Del Skrevet 2. august 2002 Tenk nøye over hva du gjør nå Nathalie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 2. august 2002 #3 Del Skrevet 2. august 2002 diktet mitt kan tolkes på så mange måter, vettu, Vinga... Ja, jeg tenker over hva jeg gjør... Tenker over det nøye?.... senere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå