AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #1 Del Skrevet 10. august 2017 Hei. Er det noen her inne som har hatt en kvinnelig psykopat i livet sitt? (Vet psykopat ikke er ordet de bruker lenger, men regner med dere skjønner hva jeg mener🙈). En venninne, en søster, en kusine eller lignende? Hvordan merket du det og hvordan kom du deg vekk? Anonymkode: ac83e...229 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #2 Del Skrevet 13. august 2017 Mener at min mor hadde psykopatiske trekk. Ukontrollerte sinneutbrudd og fysisk og psykisk vold når hun møtte normal selvhevding eller blei motsagt. Kontrollerte, manipulerte og latterliggjorde sin ektefelle. Spilte oss barna opp mot ham, og vica versa. Inntok selv en matyrrolle og splittet familien. Fornektet hva hun hadde sagt og gjort tidligere, endret reglene slik at det var umulig for andre å leve opp til forventningene. Krevde konstant å få være midtpunktet, hvis noen andre var syke eller skadet, var det henne det var mest synd på, for hun fikk ikke sove av det. Bidro lite til fellesøkonomien, men ga min far konstant utilstrekkelighetsfølesle fordi han ikke tjente mere. Han hadde på det meste 3 relativt godt betalte stillinger samtidig. Jeg flyktet fra henne som 16- åring og tok skolegang et annet sted som jeg selv finansierte De .lever de ikke lengre.men jeg er overbevist om at det fortsatt finnes kvinner med antisosiale karaktertrekk, bare at de kan være vanskeligere å jennomskue enn menn. Det kan handle om psykisk overlevelse å komme seg vekk i fra dem. Anonymkode: 04615...4e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #3 Del Skrevet 13. august 2017 Exen min og søsteren hennes. Begge hadde borderline. De var absolutt psycho. Hadde pms 24/7 og var ustabil til de grader. Glad jeg dumpet henne Anonymkode: 5c365...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #4 Del Skrevet 13. august 2017 jeg er visstnok kvinnelig psykopat. har ikke fått noe ordentlig diagnose men oppfyller nesten alle kriteriene. AMA. Anonymkode: a65cb...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #5 Del Skrevet 13. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Exen min og søsteren hennes. Begge hadde borderline. De var absolutt psycho. Hadde pms 24/7 og var ustabil til de grader. Glad jeg dumpet henne Anonymkode: 5c365...ed9 "pms" og 24/7 ustabilitet er så langt fra antisosial personlighetsforstyrrelse som du får det. Anonymkode: a65cb...7ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #6 Del Skrevet 13. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: "pms" og 24/7 ustabilitet er så langt fra antisosial personlighetsforstyrrelse som du får det. Anonymkode: a65cb...7ba De hadde både borderline og ustabile utbrudd hele tiden. Drama og styr 24/7. Du skulle nesten vært der selv og opplevd det. Ingen som orker de Anonymkode: 5c365...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #7 Del Skrevet 13. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De hadde både borderline og ustabile utbrudd hele tiden. Drama og styr 24/7. Du skulle nesten vært der selv og opplevd det. Ingen som orker de Anonymkode: 5c365...ed9 Borderline og psykopati har INGENTING med hverandre å gjøre. Borderlinere er jo full av følelser og er ca stikk motsatt av psykopati. Anonymkode: 89a3f...6af 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #8 Del Skrevet 13. august 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg er visstnok kvinnelig psykopat. har ikke fått noe ordentlig diagnose men oppfyller nesten alle kriteriene. AMA. Anonymkode: a65cb...7ba Hvordan fungerer man i forhold til andre da? Anonymkode: 89a3f...6af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elghund Skrevet 13. august 2017 #9 Del Skrevet 13. august 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Borderline og psykopati har INGENTING med hverandre å gjøre. Borderlinere er jo full av følelser og er ca stikk motsatt av psykopati. Anonymkode: 89a3f...6af https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3323706/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #10 Del Skrevet 13. august 2017 17 minutes ago, Elghund said: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3323706/ og poenget er? Anonymkode: 3f89d...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #11 Del Skrevet 13. august 2017 7 hours ago, AnonymBruker said: Exen min og søsteren hennes. Begge hadde borderline. De var absolutt psycho. Hadde pms 24/7 og var ustabil til de grader. Glad jeg dumpet henne Anonymkode: 5c365...ed9 Borderlines ender ofte opp i forhold med psykopater og narsissister fordi de har så lav selvfølelse og aksepterer nærmest hva som helst for å føle seg elsket. Anonymkode: 3f89d...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #12 Del Skrevet 13. august 2017 Tidligere huseier... De første årene var ganske fine, jeg følte vi var gode venner, selv om hun var tidvis kontrollerende. Men jeg nikket og smilte til en god del og fant meg i det grunnet økonomi. Da økonomien min bedret seg og jeg begynte stå mer opp for meg selv, så var helvette løs. Hun ble ufin, satte plutselig mer krav til hva jeg skulle hjelpe med, og eksploderte om jeg sa nei. Til slutt sa jeg opp leiligheten, og da ble det verre. Hun låste seg inn i leiligheten min ofte, tok seg til rette, hun var konstant spydig, overvåket når jeg var hjemme eller ikke, hun prøvde ødelegge for meg med både jobb og nye leiligheter, og det ble verre og verre i løpet av oppsigelsestiden. Det ente med angst, depresjon og suicidalitet hos meg. Jeg turte nesten ikke bevege meg i leiligheten, for hun overvåke det. Nå bor jeg i en annen by, men er i gamle byen ett par ganger i året, og nå flere år senere er jeg livredd for å møte henne på byen der. Anonymkode: 4652c...d79 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JesusElskerAlle Skrevet 13. august 2017 #13 Del Skrevet 13. august 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Exen min og søsteren hennes. Begge hadde borderline. De var absolutt psycho. Hadde pms 24/7 og var ustabil til de grader. Glad jeg dumpet henne Anonymkode: 5c365...ed9 Borderline er ikke psykopati. Synes heller du skal lese deg opp på forskjellen på diagnosene og vise litt mer forståelse. Å kalle folk for psycho er ikke ålreit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salikatt Skrevet 18. august 2017 #14 Del Skrevet 18. august 2017 Var sammen med en mann jeg er meget sikker på er psykopat. Eneste løsningen der var å bryte tvers av (riktignok på grunn av at jeg fant ut til min store overraskelse at han var notorisk utro i tillegg). Trekkene var der alltid, men det var ikke før et par år etter at jeg skjønte at det var psykopat han måtte ha vært. Google symptomene. Her ser du at sosiopat og psykopat ligger tett oppi hverandre. Symptomene står også nøye beskrevet på flere norske nettsider. Lever du med noen du mistenker er psykopatiske så er det sjeldent noe du kan gjøre for dem uten å risikere å "ofre deg selv" og ditt velvære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå