AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #1 Skrevet 10. august 2017 Hei! Jeg har et småbruk hvor mine 2 hester står, men jeg har planer om å bygge ut stallen slik at jeg kan leie ut bokser og skape et ridemiljø. Tenker bokser til rundt 8-10 hester. Jeg har en jobb utenom hvor jeg tjener ca 600,000 årlig. Derfor lurer jeg på om det er noen her inne som har erfaring med utleie av bokser og om dette tjener seg inn til slutt? Anonymkode: deed7...859
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #2 Skrevet 10. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har et småbruk hvor mine 2 hester står, men jeg har planer om å bygge ut stallen slik at jeg kan leie ut bokser og skape et ridemiljø. Tenker bokser til rundt 8-10 hester. Jeg har en jobb utenom hvor jeg tjener ca 600,000 årlig. Derfor lurer jeg på om det er noen her inne som har erfaring med utleie av bokser og om dette tjener seg inn til slutt? Anonymkode: deed7...859 Dette avhenger veldig av etterspørsel og lokasjon. Det du må gjøre er å regne ut. Regn ut kostnader på ALT du må kjøpe inn i løpet av en mnd (sjekk ut tilbud, om du får tak i flis billige steder etc) og legg til ekstra mtp på all den ekstra jobben, samt ting som må fikses når de blir ødelagt etc. Finn deretter ut hvor mye du kan ta i mnd, og så er mattestykket ganske enkelt. Anonymkode: da9e8...d31 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #3 Skrevet 10. august 2017 Kommer an på hva du skal ha inkludert i leia. Skal høy/flis være inkludert? Da må du regne ut forbruket på en mnd. Inn/utslipp, skal dette være noe som fordeles på de i stallen, eller skal du gjøre det? Det mest normale er jo det første. Er det tilgjengelig bane? (Det kan man ta mer for) turområder har mye å si regn ut hvor mye en hest vil bruke av høy/flis (kraftfôr får folk stå for selv, er så mye forskjellig atte) og se om det er verdt det. Anonymkode: e7a23...668
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå