Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 20 år. For et år siden så hendte det noe på jobben der jeg var lærling. Jeg er barn og ungdomsarbeider og jobbet på en barneskole. 

Jeg satt med en kollega som er like gammel som meg med en del barn rundt oss. Og barna ville massere oss. Så spør kollegaen om han kan masere meg. Så sier jeg nei. Han spurte sånn 3 ganger. Og fikk nei alle gangene. Så spør en av barna "hvem kan jeg masere nå??" Så var jeg jeg så dum som sa, om du vil masere meg så kan du det" Så kom han andre som jobber der og bare "DA GJØR JEG DET!!" Så sa jeg nei og prøvde å gå, men så holder han meg fast og setter meg ned mens han holder fast armen min og setter igang med og masere. Jeg synes han gikk over streken. Jeg sa nei, han gikk langt over min intimsone. Det er noe annet når barn gjør det fordi de leker, men når en voksen mann skal gjøre det så blir jeg veldig usikker og begynner å lure. Jeg kjente han ikke så godt. Han hadde sett meg 4-5 ganger før det. 

Jeg ville bare ha dette ut. Jeg fortalte dette til familien, men de begynte bare å le av meg fordi jeg måtte tåle såpass. Er det bare jeg som synes at dette ikke er greit?? Det som gjør vondt er at min intimsone ikke ble respektert. Hva synes dere om denne hendelsen? 

Anonymkode: 68173...bc2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er såpass drøyt at jeg ville tatt det forsiktig opp med sjefen. Folk som ikke respekterer et nei burde ikke jobbe med mennesker. 

• Liker 1
Skrevet

Da tar du det opp med han der og da, det er virkelig ingenting å gnure på i ett år. 

Anonymkode: dfbc4...b71

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da tar du det opp med han der og da, det er virkelig ingenting å gnure på i ett år. 

Ts her. Jeg gjorde det. Og hva får det til å si sånt??

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva får deg til å si sånt mener jeg

Skrevet

lo litt jeg og, var da voldsomt så dramatisk

Anonymkode: acb5e...0df

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er selvfølgelig ikke greit. Det er også dumt at han ignorerer det at du sier nei foran barna i barnehagen. De skal jo lære å respektere andres grenser, og at de selv bestemmer over egen kropp osv.

Anonymkode: 6b966...498

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...