AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #1 Skrevet 10. august 2017 Jeg har lagt merke til at enkelte menn trykker liker på alt på Tinder, inkludert de damene de ikke syntes ser verken spesielt fine eller spennende ut. Greit nok, ikke verdens undergang. Skjønner at jeg ikke er noe for alle, på samme måte som at alle ikke er noe for meg. Men det jeg syntes er rart er at de gidder å starte en samtale med en dame de ikke har noe som helst interesse av. Snakket litt med en fyr og samtalen gikk ca sånn: Han: Hei. Meg: Hei. Han: Hva gjør du?? Meg: Jeg er hjemme, kom nettopp hjem fra trening. Hva driver du med? Han: OK. Dagen etter: Han: Bra dag? Meg: Ja (også forteller jeg om dagen), hva med din? Han: OK. Dagen etter: Han: Gøy på festival? Meg: Forteller om den ene konserten og nevner dårlig vær. Han: Kjedelig vær ja! Altså... er det noe jeg gjør feil? Eller er det litt dødfødt når jeg har flere slike samtaler gående? Føler ikke han gir meg så mye å bygge videre samtale på. Og når jeg ikke svarer på kommentarene hans, sender han ny melding dagen etterpå, til tross for at det virker som han ikke kunne brydd seg mindre. Hva er vitsen? Anonymkode: d48d0...c8a 4
ajarRun Skrevet 10. august 2017 #2 Skrevet 10. august 2017 Man sveiper høyre på alt. Hvis man kjeder seg sender man en melding, kanskje hun er sprengkåt og har laget pizza og øl. Hvis noen inviterer på uforpliktende øl, sex og pizza er det ikke så farlig. Hvis man føler seg skitten etterpå er man i det minste mett og brisen.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #3 Skrevet 10. august 2017 Det er menn med manglende kommunikasjonsevne og sosial intelligens, eller som kun er ute etter at du skal skrive "Pule?" til de, så de kan skrive "Ok når?". Oppegående, bra og oppriktig interesserte menn skriver mer og bedre enn det der, men ja det er veldig mange av de korte, kjedelige samtaleførerne på tinder. Jeg unmatcher de raskt og karakteriserer dem for å være på tinder kun for å få fitte servert i fanget, den type menn som ikke er interessante for meg uansett Anonymkode: de3f8...46f 7
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #4 Skrevet 10. august 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lagt merke til at enkelte menn trykker liker på alt på Tinder, inkludert de damene de ikke syntes ser verken spesielt fine eller spennende ut. Greit nok, ikke verdens undergang. Skjønner at jeg ikke er noe for alle, på samme måte som at alle ikke er noe for meg. Men det jeg syntes er rart er at de gidder å starte en samtale med en dame de ikke har noe som helst interesse av. Snakket litt med en fyr og samtalen gikk ca sånn: Han: Hei. Meg: Hei. Han: Hva gjør du?? Meg: Jeg er hjemme, kom nettopp hjem fra trening. Hva driver du med? Han: OK. Dagen etter: Han: Bra dag? Meg: Ja (også forteller jeg om dagen), hva med din? Han: OK. Dagen etter: Han: Gøy på festival? Meg: Forteller om den ene konserten og nevner dårlig vær. Han: Kjedelig vær ja! Altså... er det noe jeg gjør feil? Eller er det litt dødfødt når jeg har flere slike samtaler gående? Føler ikke han gir meg så mye å bygge videre samtale på. Og når jeg ikke svarer på kommentarene hans, sender han ny melding dagen etterpå, til tross for at det virker som han ikke kunne brydd seg mindre. Hva er vitsen? Anonymkode: d48d0...c8a Du la jo ikke så mye i samtalen selv heller da? Anonymkode: 6e94c...065 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #5 Skrevet 10. august 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du la jo ikke så mye i samtalen selv heller da? Anonymkode: 6e94c...065 Hva mer skulle jeg skrevet? Jeg skrev om dagen min, hva jeg hadde gjort og fulgte opp med å spørre han om det samme. Fortalte om dagen på festival, om konserten og ting som skjedde og kom med en spøk om været. Hva mer skal jeg si når jeg bare får "ok" og "ja kjedelig" tilbake....? Anonymkode: d48d0...c8a 7
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #6 Skrevet 10. august 2017 Høres bare ut som han har lite peiling på hvordan han skal føre en samtale over nettet. Anonymkode: 3606f...c47 5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #7 Skrevet 10. august 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er menn med manglende kommunikasjonsevne og sosial intelligens, eller som kun er ute etter at du skal skrive "Pule?" til de, så de kan skrive "Ok når?". Oppegående, bra og oppriktig interesserte menn skriver mer og bedre enn det der, men ja det er veldig mange av de korte, kjedelige samtaleførerne på tinder. Jeg unmatcher de raskt og karakteriserer dem for å være på tinder kun for å få fitte servert i fanget, den type menn som ikke er interessante for meg uansett Anonymkode: de3f8...46f Jeg tror ikke de egentlig mangler kommunikasevne, men det handler mer om at de syntes at jeg ikke er så attraktiv og alt det der. Men det jeg syntes er rart, er at de gidder å holde på sånn. Jeg sletter matchen ganske kjapt jeg også, det er jo dørgende kjedelig å snakke med sånne, men om jeg uheldigvis matcher med en jeg syntes ser mindre attraktiv ut, så sletter jeg heller matchen enn å starte opp en samtale hvor jeg ikke har noe å bidra med i det hele tatt. 😅 Tror de virkelig at kvinner er hypp på å pule en mann som ikke engang gidder å svare annet enn "OK" når man spør hvordan dagen deres har vært?🙈 Anonymkode: d48d0...c8a
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #8 Skrevet 10. august 2017 Han bruker deg som en nødløsning/tidsfordriv, mens han leter etter noe "bedre". Støtter den om at han tar tempen på hvor interessert du er, og vurderer sjansen for et ligg. Glem han😊 Anonymkode: 7123f...dca 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #9 Skrevet 10. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke de egentlig mangler kommunikasevne, men det handler mer om at de syntes at jeg ikke er så attraktiv og alt det der. Men det jeg syntes er rart, er at de gidder å holde på sånn. Jeg sletter matchen ganske kjapt jeg også, det er jo dørgende kjedelig å snakke med sånne, men om jeg uheldigvis matcher med en jeg syntes ser mindre attraktiv ut, så sletter jeg heller matchen enn å starte opp en samtale hvor jeg ikke har noe å bidra med i det hele tatt. 😅 Tror de virkelig at kvinner er hypp på å pule en mann som ikke engang gidder å svare annet enn "OK" når man spør hvordan dagen deres har vært?🙈 Anonymkode: d48d0...c8a Han virker litt lettmøblert.. Anonymkode: 7123f...dca 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #10 Skrevet 10. august 2017 Han er over ditt nivå. Derfor gidder han ikke bruke tid på deg annet enn til nøds å få snøret i bånn. Anonymkode: c28df...844
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #11 Skrevet 10. august 2017 Han bruker deg som en nødløsning/tidsfordriv, mens han leter etter noe "bedre". Støtter den om at han tar tempen på hvor interessert du er. Anonymkode: 7123f...dca
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #12 Skrevet 10. august 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke de egentlig mangler kommunikasevne, men det handler mer om at de syntes at jeg ikke er så attraktiv og alt det der. Men det jeg syntes er rart, er at de gidder å holde på sånn. Jeg sletter matchen ganske kjapt jeg også, det er jo dørgende kjedelig å snakke med sånne, men om jeg uheldigvis matcher med en jeg syntes ser mindre attraktiv ut, så sletter jeg heller matchen enn å starte opp en samtale hvor jeg ikke har noe å bidra med i det hele tatt. 😅 Tror de virkelig at kvinner er hypp på å pule en mann som ikke engang gidder å svare annet enn "OK" når man spør hvordan dagen deres har vært?🙈 Anonymkode: d48d0...c8a Nei det handler ikke om at du ikkeer attraktiv, da hadde de ikke sveipet like på deg. Det handler om at de ikke er interessert nok i deg(eller noen andre) til å gidde å bli kjent med de , fordi de bare er på tinder for å få seg et enkelt napp. Og ja, logikken til disse mennene er ikke spesielt smart De tror oppriktig at kvinnene bare skal skrive til de "nå er jeg kåt, vil du komme til meg?" i andre meldingen når de spør om "hva skjer?" Anonymkode: de3f8...46f 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 10. august 2017 #13 Skrevet 10. august 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han bruker deg som en nødløsning/tidsfordriv, mens han leter etter noe "bedre". Støtter den om at han tar tempen på hvor interessert du er, og vurderer sjansen for et ligg. Glem han😊 Anonymkode: 7123f...dca Denne virker sannsynlig. Og kvinner gjør det samme.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #14 Skrevet 10. august 2017 Akkurat nå, canacas skrev: Denne virker sannsynlig. Og kvinner gjør det samme. Haha nei. Anonymkode: c28df...844 2
Gjest Ingenting2 Skrevet 10. august 2017 #15 Skrevet 10. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha nei. Anonymkode: c28df...844 Hoho, jo.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #16 Skrevet 10. august 2017 28 minutter siden, canacas skrev: Hoho, jo. Nei. Det er kvinner som er desperate etter forhold, ikke menn. Du hører ikke menn gnåle over, "hvorfor holder hun meg på is", det er det bare kvinner som gjør. TS er en kvinne. Du hører ikke menn klage over, "hun var bare ute etter kroppen min". Det er det kvinner som gjør og bare kvinner. Anonymkode: c28df...844 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #17 Skrevet 10. august 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det er kvinner som er desperate etter forhold, ikke menn. Du hører ikke menn gnåle over, "hvorfor holder hun meg på is", det er det bare kvinner som gjør. TS er en kvinne. Du hører ikke menn klage over, "hun var bare ute etter kroppen min". Det er det kvinner som gjør og bare kvinner. Anonymkode: c28df...844 Åja så nå er man desperat som ønsker et forhold også nå. Du vet at før i tiden og blandt folk flest fremdeles, så er det de som knuller rundt uten følelser og intensjoner om noe forhold som blir sett på som desperate! Anonymkode: de3f8...46f
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #18 Skrevet 11. august 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Åja så nå er man desperat som ønsker et forhold også nå. Du vet at før i tiden og blandt folk flest fremdeles, så er det de som knuller rundt uten følelser og intensjoner om noe forhold som blir sett på som desperate! Anonymkode: de3f8...46f Jeg skrev ikke at noen som ønsker et forhold er desperat fordi hun ønsker et forhold, jeg skrev at det er bare damer som er desperate etter forhold. Jeg skrev altså desperat som en egenskap uavhengig av bevegelsesgrunnen. Det er vel heller det at kvinner kjenner eggestokkbjellene ringe mer enn at vi menn føler noen som helst biologisk klokke presse oss. Det er nok derfor damer er så mye mer desperate etter forhold enn vi menn er. Anonymkode: c28df...844
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #19 Skrevet 11. august 2017 Dette gjelder nok ikke bare menn. Mange nok damer som også bare klikker liker på personer de ikke liker så godt for å få bekreftelse på at dem ser bra ut. Anonymkode: 63d54...5b3
Duftavsommerregn Skrevet 11. august 2017 #20 Skrevet 11. august 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mer skulle jeg skrevet? Jeg skrev om dagen min, hva jeg hadde gjort og fulgte opp med å spørre han om det samme. Fortalte om dagen på festival, om konserten og ting som skjedde og kom med en spøk om været. Hva mer skal jeg si når jeg bare får "ok" og "ja kjedelig" tilbake....? Det er lite du kan gjøre med det, det er mottaker som må svare og videreføre samtalen, lett å bare svare på slikt og pense samtalen videre på andre ting? Vise at man faktisk bryr seg, og kan legge grunnlaget for et møte i virkeligheten. For all kontakt over nettet må faktisk videreføres til et møte i virkeligheten om det skal få noe som helst innhold. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå