AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #1 Skrevet 10. august 2017 Altså: har et trøblete forhold til barnemor/far og er ærlig om det fra tidlig av? Fikk en mld om at han ikke kunne møtes i kveld pga styr med barnets mor. Har selv barn, men et godt samarbeid med barnets far Anonymkode: 182a3...fe5
Fjaselina Skrevet 10. august 2017 #2 Skrevet 10. august 2017 For min del hadde det vore ei kraftig varsellampe dersom ein potensiell ny kjæreste ikkje klarte å samarbeide med tidlegare partner. Det er sannsynlig at det er to som bidrar til dårlig samarbeid... Då er det ikkje så sannsynleg at han er god på samarbeid dersom det skulle bli behov for slikt med deg. 6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #3 Skrevet 10. august 2017 Akkurat nå, Fjaselina skrev: For min del hadde det vore ei kraftig varsellampe dersom ein potensiell ny kjæreste ikkje klarte å samarbeide med tidlegare partner. Det er sannsynlig at det er to som bidrar til dårlig samarbeid... Då er det ikkje så sannsynleg at han er god på samarbeid dersom det skulle bli behov for slikt med deg. Jeg skal ikke ha flere barn altså:) Men tenker mer på han da, om samarbeidet deres forverres om han får seg dame på sikt. Vet godt at en konflikt har to sider av samme sak. Anonymkode: 182a3...fe5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #4 Skrevet 10. august 2017 Nei, det hadde jeg ikke orket. Det kommer til å bli masse styr fremover, og for deg, TS, vil ikke det bare gå utover deg, men også barnet ditt, selv om dere ikke har noe med konflikten å gjøre. Anonymkode: 34bad...703 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #5 Skrevet 10. august 2017 Nei. Jeg orker ikke arve trøblete ekser man må forholde seg til. Anonymkode: be531...826 3
Fjaselina Skrevet 10. august 2017 #6 Skrevet 10. august 2017 Det er godt mulig at samarbeidet blir enda vanskeligare dersom han har ny dame, men dersom du VEIT at du ikkje skal ha barn med han, er det kanskje lettare å takle. Men eg hadde nølt uansett.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #7 Skrevet 10. august 2017 Har selv et meget trøblete forhold til den andre foreldre. Usikker på hva jeg selv kunne ha gjort for å minske på uenighetene da den andre parten er helt urealistisk og ser ikke barnet, men kun sine egne behov og ønsker. Kan forstå at folk vil vegre seg å involvere seg i noe slikt. Det er nok delvis grunn at jeg ikke er på datingmarkedet og ikke skal ha flere barn selv. Anonymkode: a8161...a3e
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #8 Skrevet 10. august 2017 Om dette er helt i begynnelsen og det er første gang det kommer opp ville jeg gitt det litt mer tid. "Styr med barnets mor" kan bety så mangt. Kan være de har en uenighet akkurat nå men egentlig kommer godt overens. Anonymkode: 1c0fd...268
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #9 Skrevet 11. august 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Om dette er helt i begynnelsen og det er første gang det kommer opp ville jeg gitt det litt mer tid. "Styr med barnets mor" kan bety så mangt. Kan være de har en uenighet akkurat nå men egentlig kommer godt overens. Anonymkode: 1c0fd...268 Det virker ikke slik. Han mener hun nekter han samvær og at hun kun vil skvise bidrag ut av han. Hun er ganske ung, 13 år yngre enn han. De var visst aldri et par.. Anonymkode: 182a3...fe5
Gjest BethD Skrevet 12. august 2017 #10 Skrevet 12. august 2017 Jeg har selv barn men er ikke sammen med bf.. Vi kan ha et trøblete forhold men kan også forholde oss til hverandre på en voksen måte,selv om vi ikke alltid klarer det så prøver vi. Jeg hadde sett på det som utrolig alarmerende om daten min ikke kunne møte meg pga trøbbel med barnets mor.... Men det er fordi jeg har vært sammen med en (ikke bf) som hadde barn med en annen og hun var ofte en årsak til krangling.. jeg måtte feks sette meg en annen plass når han skulle skype med barnet sitt så moren ikke skulle se meg.. Fant jo ut i ettertid at han lå med henne når det var slutt mellom oss... Så jeg hadde tatt på meg joggeskoa kjapt..
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #11 Skrevet 12. august 2017 Jeg var sammen med en som hadde trøblete forhold, til barnemor. Og det ødela hele forholdet vårt. Så jeg hadde løpt. Jeg har barn selv, og forholdet til meg og barnefar, er ikke topp. Men vi samarbeider greit. Skal jeg på noe, og han har sagt han skal ha barna da, så har han barna da. Anonymkode: ff2d4...68e 1
GammelKaktus Skrevet 12. august 2017 #12 Skrevet 12. august 2017 Hadde nok ikke rotet meg borti en som hadde et trøblete forhold til sine barns mor.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #13 Skrevet 12. august 2017 Uansett hvem som er årsaken til trøbbelet så vil det treffe deg. Om det er ex'en som er årsaken så vil det treffe deg, om det er daten din som er årsaken så vil det treffe deg, og om det er dem begge så vil det også treffe deg. Jeg hadde snørt på meg joggeskoene og lagt ut på en enveis løpetur i retning 'bort'. Anonymkode: 226d5...caa 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #14 Skrevet 12. august 2017 Jeg har et godt samarbeid med faren til barnet, men et slitsomt forhold. Vi gjorde det slutt av gode grunner, og vi er enige om at det er slutt. Noenganger, får jeg dumme meldinger av han kvelden før vi leverer barnet tilbake til hverandre. Han sender at han savner meg, vil at vi skal snakke om forholdet vårt, og middager med oss og barnet sammen osv. Jeg svarer bare høflig nei. Han bli f.eks sur hvis kjæresten min er hos meg når han henter barnet, men et høflig og prater med han og slikt da. Kjæresten får se meldinger faren sender hvis han vil, men han gidder ikke. Han stoler på meg, og vet hvordan ting er. Vi har jo vært sammen lenge, og de kjenner hverandre godt. Men hadde jeg droppet å møte kjæresten pga faren, ville jeg skjønt at kjæresten ville mistet respekten og tillit til meg. Da hadde jeg valgt faren først og det er ikke greit. Anonymkode: fad55...57f
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #15 Skrevet 12. august 2017 På 11/08/2017 den 14.27, AnonymBruker skrev: Det virker ikke slik. Han mener hun nekter han samvær og at hun kun vil skvise bidrag ut av han. Hun er ganske ung, 13 år yngre enn han. De var visst aldri et par.. Anonymkode: 182a3...fe5 Da tror jeg at jeg ville tenkt meg nøye om før jeg gikk videre. Kan bli veldig slitsomt uansett hva mangelen på sammerbeid kommer av. Anonymkode: 1c0fd...268
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #16 Skrevet 12. august 2017 På 11.8.2017 den 14.27, AnonymBruker skrev: Det virker ikke slik. Han mener hun nekter han samvær og at hun kun vil skvise bidrag ut av han. Hun er ganske ung, 13 år yngre enn han. De var visst aldri et par.. Anonymkode: 182a3...fe5 Akkurat det samme hevder min bf. Sannheten er at han hadde hatt mulighet til mye mer samvær enn hva han faktisk ville ha, mange samvær ble avlyst for han ville ikke. Han tror også at min motivasjon er penger (hvordan han kommer fram til det vet jeg ikke), men den eneste som bryr og snakker om penger er han. Har aldri nevnt noe som handler om penger til han engang. Slike påstander tar jeg alltid med en stor klype salt! Anonymkode: a8161...a3e 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #17 Skrevet 12. august 2017 Det er jo to varsellamper med dette, slik jeg ser det. Enten så er den du vurderer forhold med en del av problemet. Ofte må det jo to til for å krangle, og det kan like gjerne være han/hun som er den vanskelige. Og en sånn person, som ikke klarer samarbeide, saboterer og lager bråk for sitt eget barn vil man jo ikke inn i noe forhold med. Så kan det jo også være at det er den andre personen som er i vranglås. Men vedkommende vil jo fortsatt bli en del av ens liv. Kaoset med exen vil forfølge en. Det hadde jeg personlig ikke orket. Anonymkode: a7e8c...41e
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #18 Skrevet 14. august 2017 Det er en varsellampe, helt klart. Men man kan jo prøve å finne ut litt mer om hva det går i. Er det ferskt brudd feks? Jeg ville vært foriktig med å gå inn i noe der det kommer signaler om problemer i alle fall det første året. Det kan fort ta 1-2 år før alt faller på plass etter et vondt brudd. Det vil si at situasjonen vil være veldig ustabil i den tiden, og det kan være lurt å vente med å gå inn i noe. Og så er det viktig å huske på at en sak alltid har to sider, og at du kun får høre den ene siden av han... Anonymkode: d5415...2c9 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #19 Skrevet 14. august 2017 Tja..Jeg traff en som hadde en veldig manipulativ eks. Det går bra så lenge jeg oppfatter at h*n ønsker å kjempe i mot og stå opp for seg selv Anonymkode: b659d...2eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå