AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #1 Skrevet 10. august 2017 Vi venter i disse tider vårt første barn sammen, og det gleder vi oss så mye til! Både jeg og barnefar har venner hver for oss, men de fleste bor langt unna oss, så det er jo litt kjedelig. Men vi har ingen vennepar med/uten barn som vi kan være med. Tenker nå som vi får barn at det hadde vært så hyggelig. Noen andre som ikke har noen å være med? Anonymkode: 14040...762
ablaze Skrevet 10. august 2017 #2 Skrevet 10. august 2017 Kom dere ut på lekeplassen så fort barnet er født. Bli kjent med naboer og forhåpentligvis er det noen som venter/har fått barn ca når dere har. Vi har fått mange nye venner slik
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #3 Skrevet 10. august 2017 Ja, var i samme situasjon her. Men man kommer ofte i kontakt med flere når man får ungen, igjennom barselgrupper, åpen barnehage, vanlig barnehage osv. Dere finner helt sikkert noen etterhvert dere også. Anonymkode: 1faef...be6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #4 Skrevet 10. august 2017 Vi har det som dere. Barselgruppe fungerte ikke her, men ble såvidt kjent med noen på babysang. Nå, like før barmehagestart, kjenner vi to andre par med barn som begynner på samme avdeling. Tror vi kan bli omgangsvenner på sikt. Anonymkode: 34cf3...434
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #5 Skrevet 10. august 2017 Har det som dere. Her finnes ingen lekeplass, ingen barselsgrupper, babysang eller babysvømming, heller ingen på samme sted som oss som skal ha barn i samme tidsrom (som vi vet foreløbig; men altså - jeg har halvveis...). Vi har noen vennepar, kun ett med barn, og de bor tre kvarter unna. Anonymkode: 26336...9c8
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #6 Skrevet 10. august 2017 Hvor har du det i fra at alle har " vennepar"? Det høres litt ut som en klisjè fra film/tv at alle har kjempegode venner som de kan gjøre alt med liksom. Anonymkode: 83952...7f3 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #7 Skrevet 10. august 2017 Jeg har det også sånn, er alenemor, og synes det er vanskelig å få omgangsvenner. Det er folk her, men lurer på om det er fordi jeg er alenemor at det ikke blir helt det samme for de som er par? Jeg vet andre her omgås sosialt, men her sitter vi da uten å bli inkludert. Bare hvis de andre er hjemme og det passer seg sånn i deres planer så blir det lek for barnet mitt med andre her. Ufattelig sårt. Har venner fra før, men de bor i andre byer og har større barn, så blir ikke til at vi treffes så ofte. Anonymkode: 56e93...856
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #8 Skrevet 10. august 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har det som dere. Her finnes ingen lekeplass, ingen barselsgrupper, babysang eller babysvømming, heller ingen på samme sted som oss som skal ha barn i samme tidsrom (som vi vet foreløbig; men altså - jeg har halvveis...). Vi har noen vennepar, kun ett med barn, og de bor tre kvarter unna. Anonymkode: 26336...9c8 Oi...😲😬😢 Dere bor skikkelig på landet? Anonymkode: 55da1...05b
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #9 Skrevet 10. august 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det også sånn, er alenemor, og synes det er vanskelig å få omgangsvenner. Det er folk her, men lurer på om det er fordi jeg er alenemor at det ikke blir helt det samme for de som er par? Jeg vet andre her omgås sosialt, men her sitter vi da uten å bli inkludert. Bare hvis de andre er hjemme og det passer seg sånn i deres planer så blir det lek for barnet mitt med andre her. Ufattelig sårt. Har venner fra før, men de bor i andre byer og har større barn, så blir ikke til at vi treffes så ofte. Anonymkode: 56e93...856 Kanskje fordi du handler Grandiosa til barna? Anonymkode: 55da1...05b
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #10 Skrevet 10. august 2017 Hvor bor dere ts? Anonymkode: 5941d...1fe
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #11 Skrevet 11. august 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor har du det i fra at alle har " vennepar"? Det høres litt ut som en klisjè fra film/tv at alle har kjempegode venner som de kan gjøre alt med liksom. Anonymkode: 83952...7f3 I sosiale medier virker det som at "alle" har det. 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor bor dere ts? Anonymkode: 5941d...1fe Nærheten av Oslo Anonymkode: 14040...762
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå