Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poster dette på aktuelle saker, i forbindelse med dagens "drittsekk-utbrudd mot en NRK-journalist. 

Jeg mener Jan Hanvold og Visjon Norge er groteske utvekster av frekk, grådig og pervers elendighet!

Hva mener dere, kvinneguidere?

Skrevet

Ja

Anonymkode: 29e16...421

• Liker 2
Gjest NotNaomi
Skrevet

Jeg har fra før overhodet ikke sans for Jan Hanvold! Kunne glatt satt en betegnelse på ham,men lar være.

Men så er det sånn at NRK har jo ikke akkurat vært positivt innstilt til ham,for å si det pent.

Er lei journalister som setter seg i offerrollen med uskyldsglorier over hodet også. 

Skrevet
Akkurat nå, NotNaomi skrev:

Jeg har fra før overhodet ikke sans for Jan Hanvold! Kunne glatt satt en betegnelse på ham,men lar være.

Men så er det sånn at NRK har jo ikke akkurat vært positivt innstilt til ham,for å si det pent.

Er lei journalister som setter seg i offerrollen med uskyldsglorier over hodet også. 

Akkurat i dette EKSTREME tilfellet, slår vel uprofesjonell menneskelig anstendighet inn også hos journalister... Men jeg ser ikke at noen påstår å være "uskyldige ofre" her? 

Du har forøvrig trolig en betegnelse som likner min, kan det virke som.

Gjest NotNaomi
Skrevet
8 minutter siden, Norre skrev:

Akkurat i dette EKSTREME tilfellet, slår vel uprofesjonell menneskelig anstendighet inn også hos journalister... Men jeg ser ikke at noen påstår å være "uskyldige ofre" her? 

Du har forøvrig trolig en betegnelse som likner min, kan det virke som.

Vil nok tro vi ville brukt samme betegnelse ja :-)

Skrevet

Hanvold så rødt
– Du er en jævla drittsekk. Slik svarte TV-pastor Jan Hanvold da NRK ville intervjue ham om fallende gaveinntekter i Visjon Norge.

Ferske regnskapstall viser at Jan Hanvold for første gang på lenge ser rødt også i regnskapsbøkene. Så sent som i 2014 kunne han notere seg for ni millioner i pluss.

I fjor gikk derimot de tre viktigste selskapene i systemet med et samlet underskudd på nesten ni millioner kroner.

NRK har i flere dager forsøkt å få en kommentar til tallene, men Hanvold har nektet å svare. Derfor oppsøkte NRK pastoren i forbindelse med gårsdagens TV-sendte debatt på Visjon Norge. Det gikk dårlig.

– Drittsekk
Sistnevnte ble problematisk for mannen som i fjor ble kjent som «Pengepredikanten» i en dokumentar på NRK Brennpunkt. Da NRKs journalist forsøkte å få Jan Hanvold i tale om fjorårets underskudd i Visjon-Norge systemet, sprakk det for TV-pastoren.

– Deg snakker jeg overhodet ikke med, sa Hanvold.

– Er dette en boikott av NRK? 
– Du er en jævla drittsekk. Deg snakker jeg ikke med.

– Unnskyld, men hva sa du nå? 
– Du er en jævla drittsekk. Og det kan du sitere meg på, sa Hanvold.
https://www.nrk.no/dokumentar/hanvold-sa-rodt-1.13636702

:fnise:

Anonymkode: aac65...1d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...