WubWub Skrevet 10. august 2017 #1 Del Skrevet 10. august 2017 Som liten; en neve stor så hørte jeg på: pet shop boys, billy idol, aphaville,dire straits, journey. Hva hørte du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horten Market Skrevet 10. august 2017 #2 Del Skrevet 10. august 2017 (endret) Blåmann, Blåmann bukken min, og en rekke andre tradisjonsrike norske og utenlandske barne- og vuggesanger, primært sunget av min mor. Hørte du virkelig på det der som barn? Endret 10. august 2017 av Horten Market Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. august 2017 #3 Del Skrevet 10. august 2017 (endret) Den petshop sangen er jo konge Kommer ikke på noe, hørte ikke mye på musikk. Eneste må være hva enn alarmklokken var Endret 10. august 2017 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Blue Skrevet 10. august 2017 #4 Del Skrevet 10. august 2017 (endret) Feil tråd Endret 10. august 2017 av Miss Blue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 10. august 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 10. august 2017 (endret) 15 minutter siden, Horten Market skrev: Blåmann, Blåmann bukken min, og en rekke andre tradisjonsrike norske og utenlandske barne- og vuggesanger, primært sunget av min mor. Hørte du virkelig på det der som barn? Jupp. Jeg hadde en kassettspiller aka ghettoblaster som jeg hørte på hver dag etter barnehagen. På 80 tallet. Husker godt en gang 2 tenåringsjenter kom inn i stua mi, jeg var da 7 år. Jeg hoppet og danset mens jeg sang "i'm just a lonely girl living in a lonely world". Så lo de av meg Endret 10. august 2017 av WubWub Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraculix Skrevet 10. august 2017 #6 Del Skrevet 10. august 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athleisure Skrevet 10. august 2017 #7 Del Skrevet 10. august 2017 Prima Vera, Alphaville, Cockney Rebel, Lynyrd Skynyrd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 10. august 2017 Forfatter #8 Del Skrevet 10. august 2017 10 minutter siden, Winza skrev: Den petshop sangen er jo konge Kommer ikke på noe, hørte ikke mye på musikk. Eneste må være hva enn alarmklokken var pet shop boys.... det finnes ingen mennesker som har like vakker stemme. de holdt på å bli superstjener, de tok nesten verden med storm. men så kom de ut av skapet å sa de var homofile. og så ble karrieren deres knust. det er en stor skam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. august 2017 #9 Del Skrevet 10. august 2017 Har forandra musikk smaken en god del ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Limbo 2014 Skrevet 10. august 2017 #10 Del Skrevet 10. august 2017 *Hvilken* ikke *hva* musik. Trodde du hadde bedre norsk wubwub.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. august 2017 #11 Del Skrevet 10. august 2017 Øystein Sunde, Spice Girls og Hanson. Jo, og Frank Sinatra. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 10. august 2017 Forfatter #12 Del Skrevet 10. august 2017 11 minutter siden, Limbo 2014 skrev: *Hvilken* ikke *hva* musik. Trodde du hadde bedre norsk wubwub.. Jeg prater flytende engelsk men når det kommer til norsk så har jeg mange feil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Limbo 2014 Skrevet 10. august 2017 #13 Del Skrevet 10. august 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: Jeg prater flytende engelsk men når det kommer til norsk så har jeg mange feil Ser at jeg selv presterte å skrive musikk med en k... 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 10. august 2017 Forfatter #14 Del Skrevet 10. august 2017 1 minutt siden, Limbo 2014 skrev: Ser at jeg selv presterte å skrive musikk med en k... 😆 du er flott allikevel <3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 10. august 2017 Forfatter #15 Del Skrevet 10. august 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 10. august 2017 Forfatter #16 Del Skrevet 10. august 2017 2 timer siden, Blair Waldorf skrev: Har forandra musikk smaken en god del ja Men Abba er flott og herlig da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 10. august 2017 #17 Del Skrevet 10. august 2017 Det samme som i dag. Var en smart unge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 10. august 2017 #18 Del Skrevet 10. august 2017 Lillebjørn Nilsen, Louis Armstrong, Abba, Susi Quatro, Bill haley, Donna Summer, Beatles, Sonny and Cher, Rossini, Elvis, Kiss, Slade, Sanger av Margrethe Munthe, Smurfene, kassettene i serien " frem fra glemselen", musikken fra Jesus Christ super star. Elsket denne sangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fl0wy Skrevet 10. august 2017 #19 Del Skrevet 10. august 2017 Mary J .Blige, JoJo, Eve, Omarion, Missy Elliott, Shaggy, Destinys Child. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 10. august 2017 Forfatter #20 Del Skrevet 10. august 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå