Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #1 Skrevet 12. januar 2005 .. er deres forhold til samboeren/kjæresten deres? Tillater dere at han flørte på fest, og kanskje kysser noen? Jeg mener at dette bør til i et forhold, slik at det ikke kveles av undertrykte ønsker og slikt.. Vi har snakket om det og kommet frem til hva som er lov, og hvor grensa går... Har som regel: "lov og se på menyen, bare du spiser hjemme".
metteflette Skrevet 12. januar 2005 #2 Skrevet 12. januar 2005 Vi har snakket såvidt om dette og det går en grense ved uskyldig flørting. Kyssing er uakseptabelt.
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #3 Skrevet 12. januar 2005 når vet man at en flørting er uskyldig eller ikke? om du tillater typen din å flørte med andre, kan sjansen være stor for at han får følelser for henne............. eller at typen din utvikler dette, og flørter vilt med ei pen dame som kameraten til typen din har til venninne.... og da kan sjalusi oppstå..........
Gjest Daniella_ Skrevet 12. januar 2005 #4 Skrevet 12. januar 2005 .. er deres forhold til samboeren/kjæresten deres? Tillater dere at han flørte på fest, og kanskje kysser noen? Jeg mener at dette bør til i et forhold, slik at det ikke kveles av undertrykte ønsker og slikt.. Vi har snakket om det og kommet frem til hva som er lov, og hvor grensa går... Har som regel: "lov og se på menyen, bare du spiser hjemme". Flørte er vel greit (finnes grenser selvfølgelig), men ikke kyssing. Vi har et ganske åpent forhold. Han får selvfølgelig lov å titte. Jeg er heldigvis ikke så veldig sjalu av meg heller, så jeg har ikke noe problemer med titting og sånt.
Gjest Daniella_ Skrevet 12. januar 2005 #5 Skrevet 12. januar 2005 når vet man at en flørting er uskyldig eller ikke? om du tillater typen din å flørte med andre' date=' kan sjansen være stor for at han får følelser for henne............. eller at typen din utvikler dette, og flørter vilt med ei pen dame som kameraten til typen din har til venninne.... og da kan sjalusi oppstå.......... [/quote'] Ja det kan skje. Men hvis du holder kjæresten/mannen i stramme tøyler, så kan det skje like så mye da også. En mellomting er alltid greit Er mannen glad i deg, så ser jeg ikke dette problemet.
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #6 Skrevet 12. januar 2005 .. er deres forhold til samboeren/kjæresten deres? Tillater dere at han flørte på fest, og kanskje kysser noen? Jeg mener at dette bør til i et forhold, slik at det ikke kveles av undertrykte ønsker og slikt.. Vi har snakket om det og kommet frem til hva som er lov, og hvor grensa går... Har som regel: "lov og se på menyen, bare du spiser hjemme". Om man har lov å se på menyen hvordan kan det innebære kyssing? Er ikke det å smake? Jeg godtar at mannen min flørte, hvordan kan jeg kontrollere det? Går utifra at han flørter på en annen måte når han er alene enn når jeg er der... Et lite kyss kan jeg strekke meg til, men ikke noe mer enn det.
Salamandra Skrevet 12. januar 2005 #7 Skrevet 12. januar 2005 Jeg og mannen har en avtale om å ikke gjøre noe som vi ikke ville likt at den andre gjorde vi.. En grei huskeregel som funker kjempebra siden vi har de samme grensene for hva som føles greit og hva som ikke gjør det.
Gjest Milah Skrevet 12. januar 2005 #8 Skrevet 12. januar 2005 Jeg og mannen har en avtale om å ikke gjøre noe som vi ikke ville likt at den andre gjorde vi.. En grei huskeregel som funker kjempebra siden vi har de samme grensene for hva som føles greit og hva som ikke gjør det. Jepp samme her.. Og heller ikke gjøre noe som man ikke ville gjort om den andre var der..
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #9 Skrevet 12. januar 2005 JEG ser i hvert fall ikke på kyssing av andre som en grei ting å gjøre. Ok, hvis man møter en person man har det morsomt sammen med, så kan man kanskje gi et kyss på kinnet "av respekt" eller for "moro skyld". Men å kline og flørte med klare seksuelle undertoner, samt være uklar på å fortelle at man er i et forhold osv synes jeg er for dårlig. Men selvsagt, alle må finne sine grenser. Og når man har vært sammen leeenge kan det vel hende man flytter på dem også.
Arkana Skrevet 12. januar 2005 #10 Skrevet 12. januar 2005 Vi har ingen avtale, men vi har jo snakket om forskjellige ting så vi vet hvor grensen går. Jeg ville ikke brydd meg om uskyldig flørting, men samboeren min er ikke typen til å flørte med jenter sånn uten videre. Jeg er heller ikke interessert i flørting, selv om han sikkert ikke hadde reagert på det. Kyssing er å gå for langt.
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #11 Skrevet 12. januar 2005 Det er lov med flørting, men kyssing er uakseptabelt. Ingen grafsing er lov heller. Jeg er den av oss som er mest flørtete. Er det av natur, men ville aldri trådd over noen grense.
Andrine22 Skrevet 12. januar 2005 #12 Skrevet 12. januar 2005 Om vi har et åpent forhold? Ja det har vi. Og det er viktig for oss. Da slipper vi misforståelser og vi vet begge hvor grensa går.
Cata Skrevet 12. januar 2005 #13 Skrevet 12. januar 2005 Vi har forsåvidt ikke snakket om det, men jeg er 99% sikker på at grensen går ved en vennskapelig klem hos oss begge.
Gjest lmari Skrevet 12. januar 2005 #14 Skrevet 12. januar 2005 Kyss på kinnet er ok, kyss på munnen er ikke ok. "Lett" og uskyldig flørting er ok, men helst bare med gode venner.
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #15 Skrevet 12. januar 2005 Men å kline og flørte med klare seksuelle undertonerquote] med kyss mente jeg et lett kyss av typen vennskaplig.. F.eks at han kysser en felles venninne vennskaplig. Eller jeg kysser en mann av samme grunn..
Minerva Skrevet 12. januar 2005 #16 Skrevet 12. januar 2005 Flørting er tillatt, selv om det ikke er min stil. Generelt sett så tillater jeg ganske mye, så lenge jeg blir informert om hva som skjer og er tilstede. Går noen bak ryggen min og prøver å holde ting skjult, da er jeg langt ifra frisinnet i forhold til grenser i det hele tatt.
Gjest Lizzie28 Skrevet 13. januar 2005 #17 Skrevet 13. januar 2005 Syns ikke det er greitt at han flørter. Han syns heller ikke det. Så da er vi enige Uansett, jeg vil ikke flørte eller kysse andre enn typen min, for jeg er superforelska ennå etter 3 år
Gjest GreenSky Skrevet 13. januar 2005 #18 Skrevet 13. januar 2005 Det er opp til de enkelte å sette grenser, og følge dem. Hva disse er, varierer fra par til par. Flørting med andre har jeg ingen problemer med, flørting er sunt.
Gjest Lizzie28 Skrevet 13. januar 2005 #19 Skrevet 13. januar 2005 Flørting er ikke sunt for oss Men kanskje for dere
Gjest GreenSky Skrevet 13. januar 2005 #20 Skrevet 13. januar 2005 Jeg er naturlig flørtete, og å slutte å flørte er helt umulig for meg, jaffal. Og omvendt, har aldri hatt noen problemer med sjalusi på det området.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå