Gå til innhold

Nei, ikke alle steder er barnevennlige eller egnet for barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var innom et kunstgalleri i dag, drevet av en god venninne av meg. Hun var fortvilet, fordi det i dag var ødelagt kunstverk for mange tusen kroner. 

Problemet er barnefamilier, som tar med seg småunger inn, og som hverken holder oppsyn med barna eller forteller barna at de ikke skal røre noe og ikke stopper barna fra å løpe rundt som villmenn. 

Hva er det med enkelte foreldre som tydeligvis tror og mener at barna deres kan herje fritt hvor som helst?

Et kunstgalleri er ikke det samme som Rema 1000. Det er ikke et sted for løpende barn. Det er ikke et sted der alt skal være tilrettelagt for barn. Det er ikke et sted der alt skal røres og løftes på. 

Anonymkode: 0df3c...a42

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde ikke småbarnsforeldre dro til kunstgalleri/museum jeg... Det er jo gørr kjedelig for barna

Anonymkode: 33c77...d13

Skrevet

Dette er et ikke-problem. Foreldrene er erstatningspliktige og skal betale for det barnet har ldelagt, ellers er det uhyre sjeldent at foreldre lar småbarn løpe løpsk på kunstgalleri, så hun opplever neppe dette igjen.

• Liker 8
Skrevet

You break it - you buy it 👍

Anonymkode: 5c225...840

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var innom et kunstgalleri i dag, drevet av en god venninne av meg. Hun var fortvilet, fordi det i dag var ødelagt kunstverk for mange tusen kroner. 

Problemet er barnefamilier, som tar med seg småunger inn, og som hverken holder oppsyn med barna eller forteller barna at de ikke skal røre noe og ikke stopper barna fra å løpe rundt som villmenn. 

Hva er det med enkelte foreldre som tydeligvis tror og mener at barna deres kan herje fritt hvor som helst?

Et kunstgalleri er ikke det samme som Rema 1000. Det er ikke et sted for løpende barn. Det er ikke et sted der alt skal være tilrettelagt for barn. Det er ikke et sted der alt skal røres og løftes på. 

Det er ikke Rema 1000 eller andre butikker heller. 

• Liker 7
Gjest NotNaomi
Skrevet

Her er jeg så veldig enig med deg Ts! Kunstgallerier er ikke egnet sted for å la små barn løpe rundt! Skjønner ikke hvor korttenkte noen er.

Dere som snakker erstatning her. Ja,greit nok det,men nå er det faktisk sånn at kunstnere legger både sjel og mye jobb i verkene sine. Det er nitrist at noe de har lagt så mye i,blir ødelagt!

Skrevet
14 minutter siden, The Kitten skrev:

Det er ikke Rema 1000 eller andre butikker heller. 

Nei, men det er forskjell på å velte eller rive ned masseproduserte matvarer som koster noen tiere og å rive ned unik, håndlaget kunst som koster flere tusenlapper.

• Liker 3
Skrevet

Da må noen nesten informere de om det da. For det er virkelig ikke normalen. Så de vet det jo tydeligvis ikke. 

Anonymkode: 7e6d1...d89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...