Gå til innhold

Magebelte til tur med hund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du en god anbefaling ang magebelte som jeg kan bruke med hund på tur ? Er en finsk lapphund. Helst med link til hvor jeg kan kjøpe noe bra som du kan gi personlig anbefaling til . 

Anonymkode: b9ac7...14c

• Liker 1
Skrevet

Kjøp hvertfall et som er godt polstret og bredt. Bedre støtte for korsryggen :) det jeg har fikk jeg så aner ikke hvor det er fra, men har prøvd noen enkle, billige belter. De er helt grusomme. I tilleg strikk i båndet slik at det tar av for mye av rykkene. 

Anonymkode: 8fabe...6d3

Skrevet

Har noen tips til noe som passer små hunder? Som er praktisk ift til båndet? Trenger altså ikke å tåle stor vekt, for de er under 3 kg. Men vil ha henda fri

Anonymkode: 38387...e04

Skrevet

Kjøpte Dogrunner på xxl, brukt på skitur og vanlig tur funker fint

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har noen tips til noe som passer små hunder? Som er praktisk ift til båndet? Trenger altså ikke å tåle stor vekt, for de er under 3 kg. Men vil ha henda fri

Anonymkode: 38387...e04

Du kan bruke de fleste belter uavhengig av hund. Så lenge det passer deg. 

Anonymkode: 8fabe...6d3

Skrevet

Kjøp et der strikken sitter i beltet og ikke i lina. Mye bedre for korsrygg. Bør være mulig for benstropper, da noen av de kan gli mer opp på kvinner enn menn. 

En annen fordel med strikk i belter er om noe ryker. Får du en karabinkrok tilbake fra full utstrekt strikkkine kan den gjøre grei skade på deg. 

Foretrekker Baggen selv. 

https://www.skistart.com/nor/baggen-hundeforerbelte-softbelt-reflex.html

Anonymkode: 78c0e...49f

Skrevet

Jeg har baggen softbelt race. Har stropper så det ikke går opp, også har jeg X2 strikken (den kan byttes ut) da jeg har to lapphunder som kan finne på å dra fra tid til annen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...