AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #1 Skrevet 10. august 2017 Alså jeg har en 12% stilling, fikk nettopp epost fra skatteetaten at jeg skal betale 47% skatt? Er dette svindel eller kan det stemme?? Jeg har ca 3500 brutto i måneden... Jeg har også aap men er igang med utdannelse, så er det sagt🙂 Skal ringe skatteetaten imorgen, men skjønner ikke om dette kan stemme?? Anonymkode: b3981...2dc
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #2 Skrevet 10. august 2017 Du skal jo skatte av både aap og lønn. Har du skattet for lite hittil i år? På altinn kan du be om oversikt over inntekt og betalt skatt hittil i år. Bruk disse beløpene npr du legger inn opplysninger for å endre skattekort. Kanskje du får et helt snnet resultat? Anonymkode: 4d487...a7c
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #3 Skrevet 10. august 2017 Ts her ser nå det er flere som har fått denne eposten som sier dette er svindel/spam... å jeg åpnet denne eposten🙈 jeg tjener ikke så mye at jeg må skatte 47% fra både nav og ekstrajobben... Anonymkode: b3981...2dc
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #4 Skrevet 11. august 2017 Skatteetaten sender ikke ut mailer med informasjon om skatteprosent. For å finne ut av dette må du logge inn på Altinn og sjekke skattekortet. Dette er som du skjønner spam. Anonymkode: 1c2bb...4e4 2
TMB Skrevet 11. august 2017 #5 Skrevet 11. august 2017 Folk er så lettlurte at det er helt latterlig. Er det rart folk blir svindlet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå