Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratis frakt på bokkilden - nå skal det bestilles! Trenger litt inspirasjon til bestillingen, så er litt nysgjerrig på hva folk leser, og eventuelle anbefalinger!

Selv leser jeg Jane Eyre av Charlotte Bronte, og Travel Easy av Max Lucado. Anbefaler begge!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt av en lesehest. har sikkert fem seks bøker jeg leser på samme tid. akkurat nå leser jeg ut å stjæle hester, bånn ærlig. på vei til en venn også de bøkene av Lucia Etxebarria. Vet ikke helt om jeg vil anbefale dem...kommer helt an på hva du liker å lese. Men jeg kan iallefall anbefale alle bøkene til Ingvar Ambjørnsen... De er utrolig bra.... har du ikke lest dem , har du noe å glede deg til iallefall

Skrevet

Digital Fortress av Dan Brown.. siste boka i den kjente samlingen hans ;) Må bare få den unnagjort så jeg endelig kan skryte å ha lest mer enn èn halv bok på et år...

Skrevet

jeg leser John Irvings Hotell New Hampshire. Glimrende:)

Gjest Betty Boop
Skrevet

Jeg leser Åndefjellet av Gao Xingjian og sliiiiter..... Men er halvveis, og da er det for sent å snu...

Gjest Anonymous
Skrevet

Akkurat ferdig med Kjære Gabriel- en nydelig bok!

Gjest Étoile
Skrevet

Leste ut Gulldronning, Perledronning av Margaret Skjelbreid i dag, nydelig og gripende fortelling. Tenkte jeg skulle begynne på Wonderboy av Henrik Langeland eller Enke for et år av John Irving i kveld, men har ikke bestemt meg for hvilken.

Skrevet

For tiden så leser jeg "Ved elven Piedra satt jeg og gråt" av Paulo Coelho - litt kjedelig - kommer liksom aldri helt igang med boken.

Jeg benytter meg også av tilbudet med null frakt fra Bokkilden - bare så synd at en av bøkene jeg hadde bestilt derfra var utsolgt foreløpig. Det gjelder "På hjemmefronten" - av Kari Hotakainen - den skal være veldig bra. Men jeg får vente til jeg får den :-)

Skrevet

He he - jeg kjøpte Fatso (lars Ramslie) da jeg satt på gardermoen og flyet var forsinket sist.

Morsomt hvis man synes det er kult å lese om en feit stygg mann som runker og fantaserer om damer han aldri får. (og..ja..jeg synes det kan være litt morsomt å lese om av og til :oops: )

Men jeg vil ikke anbefale den annet enn som tidtrøyte-lesning!

Skrevet

Akkurat nå holder jeg på med 'Gå til fjellet' av Jonny Halberg. Har akkurat begynt på den, så vanskelig å si så mye annet enn at det ser ut som en standard Halberg bok. Og det er bra nok i seg selv for min del.

Leste akkurat ferdig en bok som het noe slikt som 'Smuleklubbens søstre' av en svensk skribent. Den var ikke noe mer enn 'chick lit' men med lesbevri.

Ellers så ble ei Naipaul bok dyttet til side for Forbrytelse og Straff som ble dyttet til side for de to foregående. Skal i alle fall tilbake til Forbrytelse og Straff etter Halberg, men tror Naipaul får en miss nok en gang.

Skrevet

Jeg holder på med en bok av Henning Mankell.

Anbefaler bøkene til Anne Karin Elstad, hun er veldig flink, skriver veldig levende!

Skrevet

Angels and Demons av Dan Brown. Foreløpig liker jeg den bedre enn Da Vinci-koden.

Skrevet
He he - jeg kjøpte Fatso (lars Ramslie) da jeg satt på gardermoen og flyet var forsinket sist.  

Morsomt hvis man synes det er kult å lese om en feit stygg mann som runker og fantaserer om damer han aldri får. (og..ja..jeg synes det kan være litt morsomt å lese om av og til  :oops:  )

Men jeg vil ikke anbefale den annet enn som tidtrøyte-lesning!

ja, den synes jeg også var ganske kul.. ..

Skrevet

Akkurat nå leser jeg Da Vinci-koden. :-)

Skrevet
Angels and Demons av Dan Brown. Foreløpig liker jeg den bedre enn Da Vinci-koden.

Gled deg! :sjarmor:

Hvis du har vært i Roma forsterkes boka ekstremt har jeg funnet ut.... *savne Roma*

Skrevet

Odel av Anne Karin Elstad

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

For øyeblikket leser jeg Morder uten ansikt av Henning Mankell. Veldig bra :)

Boken før der var Sirkelens Ende av Tom Egeland - anbefales på det varmeste!!!

Skrevet

Leser liiiite. Siste jeg leste var Endelig Ikke Røyker.

:smoke::smoke:

Skrevet
- bare så synd at en av bøkene jeg hadde bestilt derfra var utsolgt foreløpig. Det gjelder "På hjemmefronten" - av Kari Hotakainen - den skal være veldig bra. Men jeg får vente til jeg får den  :-)

Jeg har akkurat lest den (glemte å avbestille i bokklubben.. :-? )

Jeg likte den ikke noe særlig - noe var bra, men jeg begynner å bli lei av at bøker må ha minst en sinnsforvirret hovedperson for at de skal få gode anmeldelser. Da jeg var halvveis vurderte jeg sterkt om jeg skulle gidde å lese den ut - nå har jeg gjort det, men det gav meg ikke noe særlig. Det er et dårlig tegn når man har igjen to kapitler av boka og knapt nok gidder å lese den ferdig :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...