Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, kjæresten min blir 19 år om 1 uke og jeg aner ikke hva jeg skal gi til han. Han sier selv at jeg ikke skal kjøpe noe og at jeg ikke trenger å bruke penger på han siden vi akkurat har kommet hjem fra ferie og vi ikke har så mye penger. Men jeg vil gi han noe personlig, lage noe romantisk som han blir glad for, er det noen kreative mennesker der ute som kan hjelpe meg??:nori: Jeg tenker å bestille bord på en fin restaurang, og spandere, men vil også gi han noe jeg har laget selv for eksempel. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en kortstokk og skriv "52 grunner til hvorfor jeg elsker deg" på? Kanskje er det for klissete for ham. Kan du å strikke eller sy? Da er det jo mye du kan lage. Sokker, votter, lue, oppbevaringsposer, toalettmappe.

Anonymkode: 1a331...0f2

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta en kortstokk og skriv "52 grunner til hvorfor jeg elsker deg" på? Kanskje er det for klissete for ham. Kan du å strikke eller sy? Da er det jo mye du kan lage. Sokker, votter, lue, oppbevaringsposer, toalettmappe.

Anonymkode: 1a331...0f2

God ide med kortstokken, men ikke helt noe han hadde blitt begeistret for tror jeg. Den andre ideen er uaktuell med tanke på at strikking og sying ikke er noe jeg klarer, hehe.

Skrevet

Gavekort på massasje eller en blowjob slår sikkert an. Ellers kan du jo lage favorittmiddagen hans og bare ha en koselig hjemmekveld. Mye mer personlig og romantisk enn middag på en fin restaurant, etter min mening

Anonymkode: efbf6...962

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gavekort på massasje eller en blowjob slår sikkert an. Ellers kan du jo lage favorittmiddagen hans og bare ha en koselig hjemmekveld. Mye mer personlig og romantisk enn middag på en fin restaurant, etter min mening

Anonymkode: efbf6...962

Nei, gavekort på blowjob er ikke bra, i alle fall ikke hvis hun ikke ønsker å framstille sex som en handelsvare i forholdet. Massasje og middag er derimot strålende ideer. 

Anonymkode: 31e64...916

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...