Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså ser på 2-3 romsleiligheter på Finn.no og ser at på noen leiligheter så er prisen for eksempel  10 000,- i mående, men det er hvis det er èn som skal bo der, hvis det er flere vil de ha 12-13000,-. Selvom det er 2 soverom. Altså er det noen god grunn til at det er sånt? 

Anonymkode: 9d3d3...39d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være mye rart. Om det er størm inkludert i leien vil dette bli dyrere med flere, kan ha med slitasje å gjøre, kan være fordi de kan. Mye rart.

Anonymkode: 21d20...fd7

• Liker 1
Skrevet

Fler folk, mer slitasje. 

Anonymkode: 11eb5...bb1

• Liker 1
Skrevet

Jaja, men slike utleiere er jo litt tette. Jeg kan for eksempel leie en leilighet alene og ta inn samboeren min etterpå.

Anonymkode: 2beaf...01b

Skrevet

Ofte er jo en 3-roms leilighet større i areal enn en 2-roms leilighet, da. Man betaler jo for størrelsen på leiligheten, i likhet med at man betaler for beliggenhet f.eks. Jo større, jo dyrere. Det er jo både logisk og naturlig.

Skrevet
1 minutt siden, Million skrev:

Ofte er jo en 3-roms leilighet større i areal enn en 2-roms leilighet, da. Man betaler jo for størrelsen på leiligheten, i likhet med at man betaler for beliggenhet f.eks. Jo større, jo dyrere. Det er jo både logisk og naturlig.

Jo, men det er altså snakket om samme leilighet. Altså at de vil ha mer vi det skal bo mer enn en person der. 

Skrevet

Nei, det er ikke strøm inkludert i noen av dem. Men ja, jeg ser litt det med slitasje. Men det bare gjør det så vanskelig å finne leilighet innen den prisklassen, selvom man går sammen med noen 😩

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men det er altså snakket om samme leilighet. Altså at de vil ha mer vi det skal bo mer enn en person der. 

Javel, men det er vel ikke så rart om vann og strøm er inkludert i leien da. Det er jo engang sånn at to personer bruker mer enn èn person, og slitasjen på leiligheten øker også.

Skrevet

Vi leier ut mindre leilighet da, men vil absolutt ikke at to skal bo der. Den er bare 20 kvm. Og det blir mye slitasje av to mennesker på SÅ liten plass.

Anonymkode: d3277...b8e

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil tro at en enslig mann fester mer og har mer besøk enn et rolig kjærestepar. Så jeg ville gjort det omvendt 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså ser på 2-3 romsleiligheter på Finn.no og ser at på noen leiligheter så er prisen for eksempel  10 000,- i mående, men det er hvis det er èn som skal bo der, hvis det er flere vil de ha 12-13000,-. Selvom det er 2 soverom. Altså er det noen god grunn til at det er sånt? 

Slitasjen på leiligheten blir større. 

Anonymkode: 50440...8d5

• Liker 1
Skrevet

Jeg mener at hvis to personer skal bo i en leilighet, så har de råd til å betale litt mer husleie også. Da er de tross alt sammen om husleien. Så det skulle da bare mangle.

Anonymkode: 9bd87...0b0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...