AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #1 Skrevet 10. august 2017 Vi har fått en nabo under oss som tydeligvis ikke er veldig flink til å lage mat... Hver dag rundt middagstid stinker det brent mat hos oss. Ofte lukter det brent egg, og den lukta blir jeg så kvalm av! Vi spiser ikke middag før 9-10 på kvelden nå, for jeg greier ikke spise når det lukter sånn. Noen dager lukter det så kjipt at jeg må dra ut, jeg greier ikke sitte i den lukta. Vi har ikke varmepumpe eller air condition, vi må ha vinduene åpne for å lufte nå når det er varmt, ellers blir det ekstremt varmt her inne. Hva gjør man? Det er jo ikke hans feil at han ikke er flink til å lage mat enda. Men dette er ganske ulevelig for oss også, den lukta blir værende så lenge (en time siden han begynte å lage mat i dag, her lukter det like jævlig enda). Anonymkode: f7ed7...cf5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #3 Skrevet 10. august 2017 Snakk med naboen om det. Anonymkode: 3436f...377 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #4 Skrevet 10. august 2017 Inviter naboen på middag i ny og ne og ta en prat om steking av mat. Anonymkode: 3436f...377
SiMa Skrevet 10. august 2017 #5 Skrevet 10. august 2017 Kjøp en vifte og steng dører og vinduer mens han lager mat. Det vil nok hjelpe en del. Ring på og spør høflig om han kan bruke kjøkkenvifte når han lager mat, si at du er var for en del lukter, og at du opplever matlukt som ubehagelig. 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #6 Skrevet 10. august 2017 OKidoki men sånn er det å bo i blokk / dele hus. Anonymkode: 71860...0e1 1
prt90 Skrevet 10. august 2017 #7 Skrevet 10. august 2017 Sannsynligvis en nabo som ikke har skjønt dette med kjøkkenvifte. Ta en prat med han/hun, eller be styret gjøre det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå