abse Skrevet 10. august 2017 #1 Skrevet 10. august 2017 mener muskel bilder på facebook eller tinder. feks ta bilder av den. ta bilder av bicepsen og få noen til å ta bilde av brystmusklene litt på avstannd og dobbel biceps posering og vise all rygg musklaturen. Altså på bildene.Du som gutt bør ha litt rufsete hår bedroom øyne som er litt lukket og trutmunn fordi du skal si kom og legg deg med meg i sengen og jentene skal få litt assosiasjon til dette når de ser bildene. Dere sier det aldri fordi dere elsker å leke hard to get men dere er kåte når dere sier og skriver det men det tar seg aldri ut og si det fordi dere vil ikke leke for enkle og løse da. så nå snakker jeg om flørting på tinder og facebook og ikke i forhold da. sier ikke at i forhold sp er det bare om muskler og treningen men før forhold og til sex og ons og slikkt. skal prøve å si litt om hvorfor det er slik. dere føler at dere blir beskytett hvis gutten er stor og sterk og dere kan føle dere litt liten og søt. Er jo derfor vi ser at alle guttene er høyere enn jentene når de er kjærester. så hvis du er tynn og liten gutt må du trene før jentene skal velge deg. 2
Mona123 Skrevet 10. august 2017 #4 Skrevet 10. august 2017 (endret) Jeg kan iallefall nevne at måten du skriver på er turn off, og at ingen bilder av muskler, høyde eller hva enn du nevnte ville ha veid opp. Endret 12. august 2017 av Mona123 18
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #5 Skrevet 10. august 2017 Kanskje lære seg å skrive skikkelig før man begir seg ut på et internettforum for å spre slik idioti? Da vil kanskje noen ta deg seriøst. Anonymkode: ef4fa...af8 7
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #6 Skrevet 10. august 2017 (endret) Det er et sært fenomen det med at menn lager seg oppfatninger og kaller de for alle kvinners mening. Personlig blir jeg ikke tent av et bilde uansett hvor deilig det skulle være, for det skal mer til enn et utseende for å tenne meg. Dessuten er det mer avstøtende med muskelbilder enn lokkende, for meg viser det en selvopptatt klysete mann som tror at kvinner er så billige at de sprer bena bare fordi det er en sixpack der. Menn som trener overdrevent er ikke engang aktuelle for meg. Jeg syntes hverken det er pent fysisk, eller tiltrekkende mentalt (sier mye om prioriteringene og interessene hans) Anonymkode: 06cac...2b2 Innlegget er ryddet for spekulasjoner. Yvonne (mod) Endret 10. august 2017 av Yvonne 11
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #7 Skrevet 10. august 2017 Menn og kvinner har generelt sett forskjellig tenningsmønstre. Kvinner tenner vanligvis ikke på bilder av menn, mens menn tenner på bilder av kvinner. (og det er sannsynligvis grunnen til dickpics som kvinner vil ha seg frabedt, men som menn tror kvinner vil ha) Hvordan det er med gutter og jenter husker jeg ikke, det er så lenge siden jeg var tenåring. Anonymkode: de1cd...add 6
Måbarefåsiat... Skrevet 10. august 2017 #8 Skrevet 10. august 2017 Det var et skikkelig babbel-innlegg... 2
Måbarefåsiat... Skrevet 10. august 2017 #9 Skrevet 10. august 2017 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om damer vanligvis ikke er visuelle så får slike bilder det til å fosse mellom lårene på de fleste damer (de som er hetero Anonymkode: b6c79...943 Nei. Overhode ikke. Det der var i hvert fall ikke min type. Fosser mellom lårene, faktisk... Endret 10. august 2017 av Måbarefåsiat... 5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #10 Skrevet 10. august 2017 11 minutter siden, abse skrev: mener muskel bilder på facebook eller tinder. feks ta bilder av den. ta bilder av bicepsen og få noen til å ta bilde av brystmusklene litt på avstannd og dobbel biceps posering og vise all rygg musklaturen. Altså på bildene.Du som gutt bør ha litt rufsete hår bedroom øyne som er litt lukket og trutmunn fordi du skal si kom og legg deg med meg i sengen og jentene skal få litt assosiasjon til dette når de ser bildene. Dere sier det aldri fordi dere elsker å leke hard to get men dere er kåte når dere sier og skriver det men det tar seg aldri ut og si det fordi dere vil ikke leke for enkle og løse da. så nå snakker jeg om flørting på tinder og facebook og ikke i forhold da. sier ikke at i forhold sp er det bare om muskler og treningen men før forhold og til sex og ons og slikkt. skal prøve å si litt om hvorfor det er slik. dere føler at dere blir beskytett hvis gutten er stor og sterk og dere kan føle dere litt liten og søt. Er jo derfor vi ser at alle guttene er høyere enn jentene når de er kjærester. så hvis du er tynn og liten gutt må du trene før jentene skal velge deg. dette visste jeg ikke om meg selv. men godt å vite at jeg over natta tiltrekkes av muskelbunter. (not) Anonymkode: 1095f...c83 5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #11 Skrevet 10. august 2017 Menn som trener kun for å kompensere for høyde kalles manlets. Anonymkode: 0edab...e23 2
abse Skrevet 10. august 2017 Forfatter #12 Skrevet 10. august 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje lære seg å skrive skikkelig før man begir seg ut på et internettforum for å spre slik idioti? Da vil kanskje noen ta deg seriøst. Anonymkode: ef4fa...af8 så hvorfor er din mening best da ? Dere liker ikke at taktikkken med og ikke ville innrømme at dere elsker muskelbilder blir avslørt dere nå. fordi at flørting er mye spill også det. derfor vil dere ikke si allt med en gang fordi dere vil prøve og holde litt igjen. hard to get. 1
Fluttergork Skrevet 10. august 2017 #13 Skrevet 10. august 2017 1 minutt siden, abse skrev: så hvorfor er din mening best da ? Dere liker ikke at taktikkken med og ikke ville innrømme at dere elsker muskelbilder blir avslørt dere nå. fordi at flørting er mye spill også det. derfor vil dere ikke si allt med en gang fordi dere vil prøve og holde litt igjen. hard to get. Hvor gammel er du, egentlig? 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #14 Skrevet 10. august 2017 Hele den der "damer leker hard to get" tankeganger er i bunn og grunn ganske rapey. Anonymkode: 3d598...918 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #15 Skrevet 10. august 2017 Akkurat nå, abse skrev: så hvorfor er din mening best da ? Dere liker ikke at taktikkken med og ikke ville innrømme at dere elsker muskelbilder blir avslørt dere nå. fordi at flørting er mye spill også det. derfor vil dere ikke si allt med en gang fordi dere vil prøve og holde litt igjen. hard to get. Fordi det er min mening, og ikke alle andre sin, som avgjør hva jeg liker. Du fremstår som svært lite intelligent. Anonymkode: ef4fa...af8 3
abse Skrevet 10. august 2017 Forfatter #16 Skrevet 10. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo ganske logisk, men kvinnene som svarer her i tråden er altså ikke de samme kvinnene som har kommentert dette du snakker om. Ja, for du vet vel at kvinner er en heterogen gruppe? Anonymkode: ef4fa...af8 Er jo mange jenter som er lesbiske også da. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #17 Skrevet 10. august 2017 (endret) 2 timer siden, abse skrev: Er jo mange jenter som er lesbiske også da. Lol. En heterogen gruppe er ikke det samme som å være heterofil. Anonymkode: ef4fa...af8 Innlegget er ryddet for spekulasjoner. Yvonne (mod) Endret 10. august 2017 av Yvonne 3
Cathrine88 Skrevet 10. august 2017 #18 Skrevet 10. august 2017 22 minutter siden, abse skrev: Du som gutt bør ha litt rufsete hår bedroom øyne som er litt lukket og trutmunn fordi du skal si kom og legg deg med meg i sengen og jentene skal få litt assosiasjon til dette når de ser bildene. Tipper jentene heller "får litt assosiasjon til dette". Hot. 11
abse Skrevet 10. august 2017 Forfatter #19 Skrevet 10. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hele den der "damer leker hard to get" tankeganger er i bunn og grunn ganske rapey. Anonymkode: 3d598...918 fordi de ikke vil være for enkle i starten. De elsker oppmerksomhet de så derfor vil de holde litt igjen men de flørter jo likevel da. feks hvis jeg eller andre legger ut bilde de venter litt men det står på facebook at de har sett bildet. trykker like fort mange av dem men venter litt til. Så skriver de plutselig men poenget er at de ikke bare sier åå kom og ta meg med en gang. Men de sier aldri med en gang at de liker muskler og muskelbildene . De elsker at gutten må jobbe litt slik at de kan føle seg spesielle og jaktet på. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #20 Skrevet 10. august 2017 1 minutt siden, abse skrev: fordi de ikke vil være for enkle i starten. De elsker oppmerksomhet de så derfor vil de holde litt igjen men de flørter jo likevel da. feks hvis jeg eller andre legger ut bilde de venter litt men det står på facebook at de har sett bildet. trykker like fort mange av dem men venter litt til. Så skriver de plutselig men poenget er at de ikke bare sier åå kom og ta meg med en gang. Men de sier aldri med en gang at de liker muskler og muskelbildene . De elsker at gutten må jobbe litt slik at de kan føle seg spesielle og jaktet på. Kilde? Anonymkode: 3d598...918
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå