Amore* Skrevet 10. august 2017 #1 Skrevet 10. august 2017 Jeg har falt for ei dame. Hun er helt nydelig og jeg får et sug gjennom hele kroppen hver gang vi møter hverandre. Når vi smiler og hilser ser jeg i øynene hennes at det er noe der. En slags spenning. Vi prater aldri noe særlig, det er mest hei og hadet bra. Når vi så går hver til oss dagdrømmer jeg om henne i lang tid, til vi møtes igjen. Så langt, så godt. Nå til det kinkige. Alt dette skjer på jobben, og hun er på en måte min overordnede. Hun er rundt 50 år, omtrent dobbelt så gammel som meg. Hun er muligens gift eller har samboer, men dette vet jeg ikke sikkert, for jeg har ikke lagt merke til noen ring. Er det noe jeg kan gjøre for å nærme meg henne på en normal, ikke-klein måte for å bli litt bedre kjent med henne? Jeg vil så gjerne vite mer om henne, men vet ikke hvordan jeg skal gå fram! Konstruktive forslag mottas med min dypeste takknemlighet.
Gjest BethD Skrevet 10. august 2017 #2 Skrevet 10. august 2017 oi.. ja det var en kinkig situasjon...Ville først prøvd å finne ut om hun er singel eller ikke til å begynne med ivertfall!
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #3 Skrevet 10. august 2017 Nei det er ikke noe du kan gjøre. Det er ikke akseptabelt å prøve seg på noen på arbeidsplassen. En arbeidsplass skal man ofte ha livet ut og det skal være hyggelig der, ikke ubehagelig og kleint, noe det blir om noen prøver seg og får nei, og om de får ja også for relasjonen vil ta slutt før eller senere uansett. Det at du oppfatter at det "er noe" der er innbilning , om det hadde vært noe der er hun såpass gammel at hun hadde tatt initiativ til mere direkte signaler enn å si Hei og hadet. Sannsynligvis har hun voksne barn, og sannsynligvis mann. Man holder seg unna andre som er i forhold, men om det hadde vært sånn at hun var singel, ville du vært ok med å få en papparolle for hennes voksne barn på din alder og holdt ut med henne til hun døde? Neppe. Dette er en fling, en fantasi i hodet ditt og et ønskescenario om en eldre elskerinne. Fullstendig i ditt hode, ikke hennes. Anonymkode: 07829...6b1 2
Måbarefåsiat... Skrevet 10. august 2017 #4 Skrevet 10. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke noe du kan gjøre. Det er ikke akseptabelt å prøve seg på noen på arbeidsplassen. En arbeidsplass skal man ofte ha livet ut og det skal være hyggelig der, ikke ubehagelig og kleint, noe det blir om noen prøver seg og får nei, og om de får ja også for relasjonen vil ta slutt før eller senere uansett. Det at du oppfatter at det "er noe" der er innbilning , om det hadde vært noe der er hun såpass gammel at hun hadde tatt initiativ til mere direkte signaler enn å si Hei og hadet. Sannsynligvis har hun voksne barn, og sannsynligvis mann. Man holder seg unna andre som er i forhold, men om det hadde vært sånn at hun var singel, ville du vært ok med å få en papparolle for hennes voksne barn på din alder og holdt ut med henne til hun døde? Neppe. Dette er en fling, en fantasi i hodet ditt og et ønskescenario om en eldre elskerinne. Fullstendig i ditt hode, ikke hennes. Anonymkode: 07829...6b1 Der er du greit skråsikker! Det er da mange som finner sin partner på jobben. Det er ikke uakseptabelt i det hele tatt. Og hvorfor skal dette bare være i hans hode? Det er vel ikke snakk om giftemål? Kanskje hun synes det hadde vært digg med en sprek 25-åring? Det er for lite spreke 25-åringer på min arbeidsplass, kjenner jeg... Til TS - det er hyggelig med litt spenning på jobb. Litt pirrende. Men om det er liv laga, se det er en annen sak. I det minste får du begynne å snakke med henne. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå