AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #1 Skrevet 10. august 2017 Jeg har en fast helgestilling, men da jeg har fri fram til november så har jeg vært på utkikk etter flere jobber. Nå har jeg tatt på meg fire andre jobber, altså tilsammen fem, jeg skal være ekstra, jeg klarer bare ikke si nei... Hvordan sier du til noen av jobbene av du ikke har mulighet allikevel etter å ha startet opplæring? Dette var selvfølgelig veldig uprofesjonelt av meg ... Anonymkode: 2031b...ef4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #2 Skrevet 10. august 2017 Er det så mange måter å si det på? Kan du ikke bare si det som det er? Anonymkode: 43558...908
Høna79 Skrevet 10. august 2017 #3 Skrevet 10. august 2017 Hvis jeg forstår deg rett, så har du nå 5 jobber - ingen av de tilbyr deg noe fast, du er kun "ekstra" overalt..? Og nå ser du at du kommer til å få for mye jobb likevel? Hvorfor ikke bare være ærlig? Med mindre det er noen av de som du i større grad ønsker å jobbe for enn de andre, gå for den eller de som er villig til å gi deg (mest) faste timer/dager. Så ordner du deg faste vakter/ dager hos de, og kan så være ærlig ovenfor de du vil være mindre tilgjengelig for. Ser ikke at det kan skade..? Plutselig får du litt "konkurranse" om deg som arbeidstager, og vips så har du noe fast likevel - om enn i kombinasjon av flere 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå