Gå til innhold

Appen Endomondo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med den? 

Jeg bruker den for å telle kalorier jeg brenner når jeg går tur men skjønner ikke helt hvordan den teller for jeg syns den brenner mer enn hva jeg egentlig gjør ? :klo:

Idag feks,gikk jeg en tur (går veldig fort,jogger litt innimellom) på 6 km,brukte 48 minutter og brant 538 kalorier i følge den. Var ikke det ganske mye ? eller ? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du brenner rundt 400 av rask gange i en time, og når du sper på med jogging også så brenner du mere. Høres helt riktig ut.

Anonymkode: fafcc...7ff

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du brenner rundt 400 av rask gange i en time, og når du sper på med jogging også så brenner du mere. Høres helt riktig ut.

Anonymkode: fafcc...7ff

Åja så bra :) Vil liksom ha riktig resultat ,det er viktig for meg :)

Skrevet
På Thursday, August 10, 2017 den 14.54, BethD skrev:

Noen som har erfaringer med den? 

Jeg bruker den for å telle kalorier jeg brenner når jeg går tur men skjønner ikke helt hvordan den teller for jeg syns den brenner mer enn hva jeg egentlig gjør ? :klo:

Idag feks,gikk jeg en tur (går veldig fort,jogger litt innimellom) på 6 km,brukte 48 minutter og brant 538 kalorier i følge den. Var ikke det ganske mye ? eller ? 

Endomondo sin kaloritelling er ikke til å stole på. Den viser altfor mye. 538 kalorier var fryktelig mye. Jeg bruker pulsklokke og forbrenner 500-550 kcal på en time jogging/løping.

Skrevet
30 minutter siden, OPIgirl skrev:

Endomondo sin kaloritelling er ikke til å stole på. Den viser altfor mye. 538 kalorier var fryktelig mye. Jeg bruker pulsklokke og forbrenner 500-550 kcal på en time jogging/løping.

Ja det er det jeg også føler :( Så dumt.. er det noen apper som måler riktig som du vet om ? jeg har ikke klokke..

Skrevet
På 12.8.2017 den 11.46, BethD skrev:

Ja det er det jeg også føler :( Så dumt.. er det noen apper som måler riktig som du vet om ? jeg har ikke klokke..

Dessverre så tror jeg ikke det finnes noen apper som måler riktig. For at det skal bli mest mulig nøyaktig, må puls registreres. Hvis du har råd, bør du kjøpe deg en pulsklokke. Jeg har sendt deg en pm angående noe.

Skrevet

Ingen apper vil gjette helt riktig, men jeg bruker MapMyFitness og tror den gir ganske rimelige estimater.

Anonymkode: db98e...c4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...