Gå til innhold

Noen spm. til mødre på KG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig poenget med å opprette tråd etter tråd med følgende emne....

"Føler meg som verdens verste mamma" - bakgrunnen er en bagatellmessig hendelse som at barnet begynte å gråte fordi mor måtte ta kontroll og feste sikkerhetsbeltet i bilen, ta på andre sko enn det barnet ville, ville lese mer på sengen etc. Helt 110% BAGATELLER SOM ALLE MØDRE OPPLEVER!!!!

Hva er poenget egentlig, dette er jo bare tull, er dere "unge mødre" alle sammen eller???

Anonymkode: dcd51...fe1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er egentlig poenget med å opprette tråd etter tråd med følgende emne....

"Føler meg som verdens verste mamma" - bakgrunnen er en bagatellmessig hendelse som at barnet begynte å gråte fordi mor måtte ta kontroll og feste sikkerhetsbeltet i bilen, ta på andre sko enn det barnet ville, ville lese mer på sengen etc. Helt 110% BAGATELLER SOM ALLE MØDRE OPPLEVER!!!!

Hva er poenget egentlig, dette er jo bare tull, er dere "unge mødre" alle sammen eller???

Anonymkode: dcd51...fe1

Må man være ung mor for å være usikker i ny rolle?

Skrevet

Jeg har svart i flere sånne tråder og tenker ikke at de er unge, men at de er alene. Enten alene den kvelden/dagen eller alene med ansvaret for barna. 

For er man alene så har man ingen backup til å bekrefte at man handler og gjør rett i disse "bagatellene". Og når ungen din gråter som om du har drept bestevennen deres så river det i hjertet og du tviler på det selv. Jeg har kjent på det samme, og tror ikke jeg er ung mor. Jeg er 35 og har to små. 

Men når treåringen trasser som bare en treåring kan, så gjør det vondt. For alle mine instinkt som mor sier at jeg skal jobbe for å stille gråten til mitt barn. Ikke starte den. 

Så selv om logikken sier at man tvinger sikkerhetsbeltet på barnet, så kan man få en bølge av skyldfølelse eller tvil. Og da er det greit å spørre et forum om man ikke har en forelder til å lene seg på. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...