AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #1 Skrevet 10. august 2017 Traff en hyggelig fyr i februar. Bor langt unna så vi treffes kun når vi kan siden vi begge har barn. Han er hyggelig, spør om jeg har hatt en fin dag, tar jevnlig kontakt. Han er kjekk og sexen er bra. Problemet er bare at vi ikke passer sammen ellers. Sist han var her ble vi på en måte enig i at ting ikke blir mer seriøst enn dette. Han er en del eldre enn meg, men oppfører seg ungdommelig. 13 års forskjell..Prøver iallefall:) Vi finner på ting sammen og har det greit ilag, men ser ikke for meg han som kjæreste. Er ikke forelsket i han. Er på utkikk etter ekte kjærlighet på sikt.. nå ymter han frem til neste møte. Bør jeg kutte han helt ut? Anonymkode: 35da0...752
doremifa Skrevet 12. august 2017 #2 Skrevet 12. august 2017 Hvis han er innforstått med at dette ikke kan bli noe mer seriøst mellom dere, må han selv ta ansvaret for egne følelser hvis dere likevel fortsetter å treffes. Tenker da at du ikke gjør noe galt mot ham ved det. En annen sak er om du selv ønsker å investrere mere tid i dette.
Gjest BethD Skrevet 13. august 2017 #3 Skrevet 13. august 2017 Om du mener at du ikke ser noe med denne mannen og mener du ikke kommer til å forelske deg heller så syns jeg du burde kutte han ut. For hans del ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå