Gå til innhold

Se kona med annen mann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

har en fantasi om å se kona med en annen mann, helst en trent velutstyrt en,

noen som har prøvd dette? Vil gjerne høre erfaringer før jeg tar dette opp med henne!

Takk

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svært vanlig fantasi, spesielt for menn. Mer usikker på hvor mange koner som (helt ærlig) innrømmer at de ønsker seg dette. 

Dessuten - feil forum ;)

Skrevet

Vær forsiktig med å si dette til kona di. Jeg hadde blitt kjempesåra om mannen min ville dele meg med noen andre og tror et sånt forslag ville ødelagt hvor elsket jeg følte meg i forholdet. 

Anonymkode: 2795d...c93

• Liker 11
Skrevet

Dette er slett ikke en vanlig fantasi blant menn. Det er en vanlig fantasi blant menn med visse issues. Du løser ingen mentale "utfordringer" om du lever ut en slik fantasi. Å gi etter for slike behov, er å la seg styre av sine issues.

• Liker 3
Skrevet

Et år siden. :laugh:

Anonymkode: 22b4e...1cb

• Liker 2
Skrevet

Jeg ble glad da mannen min sa at han ønsket å se meg med en annen mann ;) Vi har gjort det flere ganger, over 6-7 år nå, og det har ikke ødelagt noe i forholdet vårt. Ikke tror jeg mannen min har mentale utfordringer som må fikses heller :fnise:

Anonymkode: 91e37...d6b

• Liker 13
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble glad da mannen min sa at han ønsket å se meg med en annen mann ;) Vi har gjort det flere ganger, over 6-7 år nå, og det har ikke ødelagt noe i forholdet vårt. Ikke tror jeg mannen min har mentale utfordringer som må fikses heller :fnise:

Anonymkode: 91e37...d6b

Kult, tror heller ikke det er noe mentale utfordringer, snakket med kompiser om dette og flere av de har tenkt tanken!

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Horten Market skrev:

Dette er slett ikke en vanlig fantasi blant menn. Det er en vanlig fantasi blant menn med visse issues. Du løser ingen mentale "utfordringer" om du lever ut en slik fantasi. Å gi etter for slike behov, er å la seg styre av sine issues.

jo dette er faktisk en svært vanlig fantasi

Anonymkode: ddbcf...38e

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har gitt beskjed til kjæresten min at jeg ikke har et ønske om å begrense eller eie hennes kjærlighet. Dersom hun ønsker å treffe andre, skal ikke jeg hindre henne i det. Jeg vil ikke holde en seksuelt utadvendt person i bur, jeg vil heller nyte at hun velger meg gang på gang.

Såvidt meg bekjent har hun ikke benyttet seg av denne friheten. Vi har snakket om at dette er en prinsippeilt ideell situasjon, men at det kanskje kan skape problemer og konflikter. 

Nå er dette en litt annnen problemstilling enn i TS, i og med at her er det fokus på hennes seksualitet. Likevel er det kanskje relevant?

Skrevet

Vi har prøvd det en gang. Fett å se henne bli pult.

Anonymkode: 07e41...96c

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, Horten Market skrev:

Du kan ikke si at folk har problemer bare fordi de tenner på andre ting enn deg... det er å ha issues det!

• Liker 14
Skrevet

Vi gjør det, og begge elsker det. (Heldigvis tenner dette ham mer enn å ha sex med andre damer selv, for det hadde jeg ikke taklet. :)) Har både invitert en og to personer inn på sove/hotellrommet så jeg kan bli delt av dem. Digg! :PDrømmen er en real gangbang med meg, mannen og en haug med andre menn. Det frister ikke så mye for meg å gjøre det uten mannen min... det blir liksom feil og vil føles som utroskap. Vi håper etter hvert å finne en fast husvenn også. Men det er jammen vanskelig å finne menn som takler settingen, som man har kjemi med, som har sosial intelligens, og som funker teknisk sett.

https://en.wikipedia.org/wiki/Candaulism

Anonymkode: c98fb...3e0

• Liker 2
Skrevet

Digg fantasi det - også digg å tenke på å knulle ei som tilhører en annen. Ikke har jeg gjort det og trolig kommer jeg ikke til å gjøre det - men i fantasien - det er liksom ulovlig å kjøre kuken inn og kanskje tømme seg i en annens dame :)

Anonymkode: 0926b...a0c

Gjest Coolaid
Skrevet
8 timer siden, Gorgonzola skrev:

Svært vanlig fantasi, spesielt for menn. Mer usikker på hvor mange koner som (helt ærlig) innrømmer at de ønsker seg dette. 

Dessuten - feil forum ;)

Hva baserer du det på? At det er en vanlig fantasi for menn? Kjenner meg ikke igjen i det, og har heller ikke den oppfatningen hos andre menn. Tror også det er få koner som virkelig ønsker dette. De aller fleste ønsker vel kun å være to. (Vil jeg anta, har ikke tall som backer dette opp) 

Skrevet
5 minutter siden, Nerine_ skrev:

Du kan ikke si at folk har problemer bare fordi de tenner på andre ting enn deg...

Sa ikke det. Du må ikke bare lese, men også forstå det du leser.

Om du tenner på sure sokker er ikke det et tegn på "mentale problemer", men det er neppe kjønnsdriften som driver deg til å sniffe sure sokker. Som det ikke er behovet for mat som driver noen til å overspise. Eller behovet for smerte som driver noen til selvskading. Det er gjerne et reelt behov for noe helt annet som er skjult for deg. Da løser det ingenting å gi etter for trangen, det fører deg bare enda lenger bort fra å finne det som gir reell tilfredsstillelse.

Den som bruker seksualitet til å tilfredsstille andre, underliggende behov, må ha stadig sterkere stimulans for å kjenne tilfredsstillelse. Dette kan være avhengighetsskapende og utvikle seg til en diagnose.

Det er irrelevant om vi kaller slike tendenser for "unormalt" eller "unaturlig". Problemet er at seksualitet brukes for å tilfredsstille andre behov enn det rent seksuelle.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Horten Market skrev:

Sa ikke det. Du må ikke bare lese, men også forstå det du leser.

Om du tenner på sure sokker er ikke det et tegn på "mentale problemer", men det er neppe kjønnsdriften som driver deg til å sniffe sure sokker. Som det ikke er behovet for mat som driver noen til å overspise. Eller behovet for smerte som driver noen til selvskading. Det er gjerne et reelt behov for noe helt annet som er skjult for deg. Da løser det ingenting å gi etter for trangen, det fører deg bare enda lenger bort fra å finne det som gir reell tilfredsstillelse.

Den som bruker seksualitet til å tilfredsstille andre, underliggende behov, må ha stadig sterkere stimulans for å kjenne tilfredsstillelse. Dette kan være avhengighetsskapende og utvikle seg til en diagnose.

Det er irrelevant om vi kaller slike tendenser for "unormalt" eller "unaturlig". Problemet er at seksualitet brukes for å tilfredsstille andre behov enn det rent seksuelle.

Sorry, min seksualitet er ikke så avansert. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Nerine_ skrev:

Sorry, min seksualitet er ikke så avansert. 

Ikke så "avansert" at du tenner på sure sokker, antar jeg. :) Godt er det. Selv liker jeg bare misjonær, alt annet er avvik som skyldes mentale problemer av ulik alvorlighetsgrad, men alt er nok behandlingstrengende.

... ;)

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Horten Market skrev:

Ikke så "avansert" at du tenner på sure sokker, antar jeg. :) Godt er det. Selv liker jeg bare misjonær, alt annet er avvik som skyldes mentale problemer av ulik alvorlighetsgrad, men alt er nok behandlingstrengende.

... ;)

Jeg personlig liker veldig godt bakfra, det tyder kanskje på alvorlige mentale problemer?

Dagens😅

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Nerine_ skrev:

Jeg personlig liker veldig godt bakfra,

Vel, skal vurdere å inkludere den i repertoaret for din skyld. Føler spenningen over noe kinky og avvikende nå. Stikker du innom? Jeg rydder kontorpulten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...