AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #1 Skrevet 10. august 2017 Jeg begynte å dra på byen i 08 og da var jeg 19 år. Hadde ikke festet noe særlig før jeg ble 19. Jeg hadde på meg noen grusomme antrekk på den tiden 🙈 jeg fant et bilde fra 08/09, og hadde på meg en leopard kjole med skikkelig utringning. Jeg hadde på meg sånn tan strømpebukse og beina var brunere enn resten av kroppen. Jeg hadde gult hår med streker til bryn. Verste var at jeg trodde jeg var SÅ deilig 🙊 Jeg var nok litt av et syn Så husker jeg at jeg hadde på en flagrende tunika med belte i livet som gjorde at jeg så gravid ut og så klart tights under som stoppet på knærne og høye hæler. Har du noen fæle antrekk du har hatt på deg på fest/byen? Anonymkode: 804dd...175
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #2 Skrevet 10. august 2017 Jeg var gother i hele ungdoms/studietiden, for å si det sånn... Mye svart netting, lær og nagler Anonymkode: 32c02...41c 1
Lanista1984 Skrevet 10. august 2017 #3 Skrevet 10. august 2017 På et slags "gayaktig 80-tallsparty," gikk jeg i skinnsnekkerbukse. Men uten noe annet på overkropppen enn stroppene fra buksa og buksa var kuttet av mitt på låret:) Jeg hadde en matchende hatt og støvler. Jeg vant den kvelden for "kuleste" les rareste antrekk;)
smalls Skrevet 10. august 2017 #4 Skrevet 10. august 2017 Tights og tunika da det var skikkelig inn på moten. kjoler som så vidt dekket rumpen og sikkert masse annet fælt
Kladd Skrevet 10. august 2017 #5 Skrevet 10. august 2017 Jeg hadde nok litt annen smak før, men ikke noe jeg gremmes over. Begynte å gå på byen i 2007, og heva øyenbrynene til de som gikk kledd som TS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå