Gå til innhold

Svar til 6åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en dame på 36 år. Jeg er oppvokst med bare min  mamma. Jeg vet lite om faren min, men jeg vet at han var gift og hadde en annen familie. Jeg og min mor har alltid hatt et fantastisk forhold, og hun har gitt meg en veldig god barndom! Men hun snakker lite om min far. Jeg har ikke noen problemer med det, og har aldri hatt lyst til å finne han eller treffe han. Men nå har min datter på 6 år spurt hvorfor jeg ikke hadde noen pappa da jeg var liten slik som hun har. Jeg er litt usikker på hvordan jeg kan fortelle henne dette på en barnevennlig, men likevel sann måte. Jeg tenker at hun er for liten til å gå inn på at jeg er et resultat av utroskap.... Har dere noen gode forslag? 

Anonymkode: 1a7b4...819

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor? Jeg hadde bare ikke en pappa, og det var helt greit. Noen ganger får voksne som bare har kjæreste en bitteliten stund barn, det gjorde mormor, og hun ville kjempegjerne ha barn og du vokste opp med bare mormor som familie, og dere hadde det fint. Mormor og kjæresten var enige i dette den gangen for LENGE siden, og du har aldri møtt ham eller savnet han, så det er veldig greit. Vil du ha mer corn flakes?

Anonymkode: 8a254...21f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...