Gå til innhold

Bare jeg som synes unge mødre på tinder er trashy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne og vet om kvinner på min alder (23-25) som er alenemødre uten utdannelse og bruker tinder til å finne ny partner. Hadde jeg vært mann uten barn ville jeg ikke tatt i en sånn med ildtang engang!

Anonymkode: 271b9...c70

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

Anonymkode: ceab2...058

• Liker 10
Skrevet

Mann her. Ja syns også de fleste alenemødre på tinder er trashy. Men ikke alle. Litt rart å bruke puleaooen for å finne en ny baby daddy som kan finansiere henne og barnet

Anonymkode: 530df...018

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mann her. Ja syns også de fleste alenemødre på tinder er trashy. Men ikke alle. Litt rart å bruke puleaooen for å finne en ny baby daddy som kan finansiere henne og barnet

Puleappen*

Skrevet

Tinder er en app for sex.. hvis man begynner å snakke der, er sexmøte første fokus. Er man mer trashy når man har barn og vil ha random sex?

Anonymkode: 905d7...c3f

• Liker 4
Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Herregud. Selv om man får barn betyr ikke at man slutter å ha lyst på sex eller kjærlighet for den saks skyld.

Nå er jeg ingen tilhenger av å hoppe fra partner til partner når man har barn, tvert imot så mener jeg at fokus bør være på barnet, men ser ikke hvorfor så mange har fordommer mot at alenemødre ønsker sex; kvinner får åpenlyst en form for forventning knyttet til seg når de får barn, de skal liksom være "Jomfru Maria" eller noe. 

Skrevet

Syns ikke det er noe verre at de er der enn andre, Tinder er vel for alle(!?) Om det er det rette stedet for å finne en å dele livet med er en annen diskusjon. Du tenker det er bedre at alenemødre over tretti er der da?

• Liker 5
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og vet om kvinner på min alder (23-25) som er alenemødre uten utdannelse og bruker tinder til å finne ny partner. Hadde jeg vært mann uten barn ville jeg ikke tatt i en sånn med ildtang engang!

Hvorfor er det trashy for dem, men ikke for deg?

• Liker 8
Skrevet

Nå går vel ikke jeg under kategorien ung mor lenger (siden 30 pluss går for eldre her inne, haha) men jeg var det engang og må på vegne av unge mødre bare si at fy søren så fornærmet man blir av sånne utsagn...

Vet du hva.. 

Gjest Ingenting2
Skrevet

Hva faan?! For en ufin ting å si TS. 

Skrevet

"Bare jeg som synes unge mødre på tinder er trashy?"

ja, forhåpentligvis

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, _Mayhem_ skrev:

"Bare jeg som synes unge mødre på tinder er trashy?"

ja, forhåpentligvis

Skummelt å tenke på at det fins mennesker der ute med sånne meninger om en kun fordi en er alenemamma på tinder.. fysj..

Gjest Ingenting2
Skrevet
Akkurat nå, BethD skrev:

Skummelt å tenke på at det fins mennesker der ute med sånne meninger om en kun fordi en er alenemamma på tinder.. fysj..

Disse enslige mødrene har sannsynligvis mer suksess på tinder, så TS må trykke de ned på et vis. Usmakelig. 

Skrevet
Akkurat nå, canacas skrev:

Disse enslige mødrene har sannsynligvis mer suksess på tinder, så TS må trykke de ned på et vis. Usmakelig. 

Ja noe må det være ivertfall,for dette er jo helt bak mål:klo:

Skrevet
1 minutt siden, canacas skrev:

Vel, det er fordi mannfolkene allerede har fått bevis for at de er løse. Så da er det ikke så rart.

Anonymkode: a4b8c...596

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vel, det er fordi mannfolkene allerede har fått bevis for at de er løse. Så da er det ikke så rart.

Hvorfor er de løse ?? fordi de er på tinder?? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig i dette. Er kvalmt... Hadde de vært på match eller møteplassen hadde de vært mer seriøse.

Anonymkode: c4526...85b

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ha litt folkeskikk da, greit du er anonym men du trenger ikke være stokk dum

• Liker 2
Skrevet

Vil håpe det bare er du som tenker sånn, men jeg tviler på det. Heller de enn deg for å si det sånn :P En slik dømmende holdninger turn off så det holder.

Anonymkode: 4cd7c...1dc

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, BethD skrev:

Hvorfor er de løse ?? fordi de er på tinder?? 

Hvorfor de er løse? Dårlig oppdragelse og oppvekst uten en far som har lært henne å spare seg til den rette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...