Gå til innhold

Finnes det dårlige damer på tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man leser på dette forumet får man jo som oftest et inntrykk at det så mange dårlige menn på Tinder. Det skrives om menn som kun er ute etter sex, menn som liker alle på tinder, menn som ikke svarer, menn som snakker med flere på tinder/dater flere, menn som er dårlig på å chatte osv. Gjelder disse tingene bare menn?

Som mann med intensjoner om å finne noe seriøst på tinder har jeg opplevd de ovennevnte tingen forutenom å bare være ute etter sex opptil flere ganger. Jeg tviler på at jeg er den eneste. Har sett flere skrive på dette forumet at damer er selektive og liker bare menn de er oppriktig interessert i. Dette klarer jeg ikke å få til å stemme når en del damer aldri svarer på første melding. (Jeg har faktisk diskutert dette med venninner av meg og har kommet fram til at det ikke er noe galt med åpmingsmeldingene mine). Det samme gjelder med en del damer som bare svarer ja og nei, uavhengig av hva man spør om ikke kommer med noen oppfølgingsspørsmål. Mitt inntrykk er at en del mennesker på Tinder bruker appen for selvtilittboost for å bekreftelse på at dem er attraktiv. Akkurat dette fenomenet tror jeg har påvirker en del menn til å like flere, når man vet at en viss prosentandel aldri svarer eller er dårlig på å chatte. Det er også nevnt at en del ikke liker at menn snakker med fler damer samtidig,men rart med det er disse personene som klager over dette mest sannsynligvis snakker med flere menn samtidig. Tankegangen har vel blitt for en del at skulle det skjære seg med den ene personen man snakker med, kan man bytte ut personen med en annen. Eventuelt skulle man matche med noen som ikke svarer eller bare svarer ja og nei på alt man spør om å ikke bidrar til å holde en samtale oppe, er det greit å kunne ha andre matcher i reserve. 

For all del jeg har truffet mange flott damer fra Tinder. Men etter min erfaring henger det en del råtten frukt lavt under trærne på Tinder, uavhengig av hvilket kjønn det er snakk om.

Anonymkode: 28755...8b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som en kompis sier, det er like mange dårlige damer på tinder som det er menn.. 

Skrevet

Jupp. Møtte en som jeg trodde var søt og pen jente på 22. Vi møttes hjemme hos meg. Eneste hun ikke sa var at bildene var løyn og at hun egentlig var en landhval. Minst 20 kg tyngre. Jeg ble ordentlig skuffet. Fikk henne til å suge meg så gikk vi å la oss. Så hun aldri igjen hahaha

Anonymkode: 6a348...9d6

Skrevet

Har hatt bra samtaler og mye gøy, fått nr/snap av mange, men det å faktisk møtes er det mange som er for nervøse for.. liker å møtes fort jeg da for å sjekke kjemien, mange kvinner vil skrive i flere uker først.

Anonymkode: 5e29b...a62

Skrevet

Sånn ja/nei personer kutter jeg bare ut, samtalen er to veis og det er opp til begge å få igang en bra samtale

Skrevet
1 time siden, BethD skrev:

Som en kompis sier, det er like mange dårlige damer på tinder som det er menn.. 

TS her. Dette tror jeg på. Tror dette har mye med personligheten til folk og ikke kjønnet. 

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt bra samtaler og mye gøy, fått nr/snap av mange, men det å faktisk møtes er det mange som er for nervøse for.. liker å møtes fort jeg da for å sjekke kjemien, mange kvinner vil skrive i flere uker først.

Det har jeg også opplevd. Er enig i å møtes tidlig for å se om det er kjemi er en bra ting. 

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn ja/nei personer kutter jeg bare ut, samtalen er to veis og det er opp til begge å få igang en bra samtale

Jeg gjør det samme, men er litt kjedelig når dette skjer med 2 av 10 matcher. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man leser på dette forumet får man jo som oftest et inntrykk at det så mange dårlige menn på Tinder. Det skrives om menn som kun er ute etter sex, menn som liker alle på tinder, menn som ikke svarer, menn som snakker med flere på tinder/dater flere, menn som er dårlig på å chatte osv. Gjelder disse tingene bare menn?

Som mann med intensjoner om å finne noe seriøst på tinder har jeg opplevd de ovennevnte tingen forutenom å bare være ute etter sex opptil flere ganger. Jeg tviler på at jeg er den eneste. Har sett flere skrive på dette forumet at damer er selektive og liker bare menn de er oppriktig interessert i. Dette klarer jeg ikke å få til å stemme når en del damer aldri svarer på første melding. (Jeg har faktisk diskutert dette med venninner av meg og har kommet fram til at det ikke er noe galt med åpmingsmeldingene mine). Det samme gjelder med en del damer som bare svarer ja og nei, uavhengig av hva man spør om ikke kommer med noen oppfølgingsspørsmål. Mitt inntrykk er at en del mennesker på Tinder bruker appen for selvtilittboost for å bekreftelse på at dem er attraktiv. Akkurat dette fenomenet tror jeg har påvirker en del menn til å like flere, når man vet at en viss prosentandel aldri svarer eller er dårlig på å chatte. Det er også nevnt at en del ikke liker at menn snakker med fler damer samtidig,men rart med det er disse personene som klager over dette mest sannsynligvis snakker med flere menn samtidig. Tankegangen har vel blitt for en del at skulle det skjære seg med den ene personen man snakker med, kan man bytte ut personen med en annen. Eventuelt skulle man matche med noen som ikke svarer eller bare svarer ja og nei på alt man spør om å ikke bidrar til å holde en samtale oppe, er det greit å kunne ha andre matcher i reserve. 

For all del jeg har truffet mange flott damer fra Tinder. Men etter min erfaring henger det en del råtten frukt lavt under trærne på Tinder, uavhengig av hvilket kjønn det er snakk om.

Du må huske på at damer gjennomgående får langt flere matcher enn menn. Hvis de allerede snakker med en eller flere de liker gidder de ikke å ta opp tråden med flere. 

Anonymkode: 87831...aa4

Skrevet

Jupp. Møtte en som jeg trodde var søt og pen jente på 22. Vi møttes hjemme hos meg. Eneste hun ikke sa var at bildene var løyn og at hun egentlig var en landhval. Minst 20 kg tyngre. Jeg ble ordentlig skuffet. Fikk henne til å suge meg så gikk vi å la oss. Så hun aldri igjen hahaha

Anonymkode: 6a348...9d6

For en ekkel holdning 

Anonymkode: af095...0aa

• Liker 6
Skrevet

En dame er ikke dårlig eller ute etter selvtillittsboost fordi hun ikke svarer. Da er det noe feil med meldingen din som ikke gjør at du skiller deg ut og virker interessant i forhold til det hun trenger for å gidde å bruke tid på å bli kjent med deg. 

Anonymkode: ac21b...207

Skrevet

I det ene øyeblikket hyles det om at "Damer lager utseendepresset selv", i det andre omtales damer som "hvaler". 

Anonymkode: a57fa...dbc

• Liker 5
Skrevet

Hver gang menn forteller at de har hatt opplevelser med dårlige damer samles hylekoret her på KG for å fortelle han at det er han som er dårlig, ikke hun. Det finnes tydeligvis ingen dårlige kvinner, i følge KG, det er bare mennene som ikke forstår for en gullfugl de er kommet over. Om hun så doper seg og er voldelig.

Anonymkode: cd8fa...257

• Liker 1
Skrevet

En dame er ikke dårlig eller ute etter selvtillittsboost fordi hun ikke svarer. Da er det noe feil med meldingen din som ikke gjør at du skiller deg ut og virker interessant i forhold til det hun trenger for å gidde å bruke tid på å bli kjent med deg. 

Folk som ikke svarer etter at man har vist interesse for personen (sveipet til høye) er ganske uhøflige da :) 

Anonymkode: b6430...c54

Skrevet

Damer som synes hans høyde er viktig men skjønner ikke hvorfor hennes vekt er viktig. #dobbeltmoral

funny-double-standards-iphone-message.jp

• Liker 4
Skrevet

OK. Vi kan alle legge ut eksempler der menn og damer har oppført seg som drittsekker. Hvem sier det mest om? Menn og damer generelt eller personen som velger å dømme et helt kjønn pga. noe enkeltpersoner har gjort?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

OK. Vi kan alle legge ut eksempler der menn og damer har oppført seg som drittsekker. Hvem sier det mest om? Menn og damer generelt eller personen som velger å dømme et helt kjønn pga. noe enkeltpersoner har gjort?

Forskjellen er at i mens KG anerkjenner at noen få menn kan være drittsekker og tilføyer det til en hel gruppe av samme kjønn, så innser de ikke at kvinner kan være drittsekker de også. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Forskjellen er at i mens KG anerkjenner at noen få menn kan være drittsekker og tilføyer det til en hel gruppe av samme kjønn, så innser de ikke at kvinner kan være drittsekker de også. 

Man leser det man vil lese. Det er mange eksempler der det står at kvinner også kan være drittsekker. Og her er greia. Bare fordi man sier at menn kan være drittsekker så betyr ikke det at man mener at kvinner ikke kan være drittsekker. Men det må selvfølgelig alltid være noen som tolker det slik.

Skrevet

TS her. Eller at hun er ute etter bekreftelse på at hun er attraktiv. Eller hun kan være dårlige chatte. Mange muligheter. Uavhengig av grunn bidrar dette til at menn vil like flere damer for å få flere matcher for å ha alternativer i tifelle matchen ikke er interessert, det skjærer seg osv. 

Du må huske på at damer gjennomgående får langt flere matcher enn menn. Hvis de allerede snakker med en eller flere de liker gidder de ikke å ta opp tråden med flere. 

Anonymkode: 87831...aa4

Da kan ikke de samme damene klage på at menn liker alle damer for å ha alternativer i tilfelle slike ting skjer. Man kan stille seg spørsmålet hvorfor forsøke å flere matcher hvis ikke klarer eller gidder å holde kontakt med dem? Det er jo ikke slik at mange menn gidder å vente 2 måneder på at en match skal ta opp samtalen igjen etter det har gått dårlige med de matchene som var framfor han i køen. Vet om flere venner av meg som ikke gidder å matche med samme damene igjen om de allerede har vist at de ikke svarer dem første gangen de matchet.

For en ekkel holdning 

Anonymkode: af095...0aa

Enig! Tviler for at dette en gang er sant.

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som ikke svarer etter at man har vist interesse for personen (sveipet til høye) er ganske uhøflige da :) 

Tenker det samme. Men det er en grunn til at jeg anser alle på tinder som useriøse til det motsatte er bevist.

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I det ene øyeblikket hyles det om at "Damer lager utseendepresset selv", i det andre omtales damer som "hvaler". 

Anonymkode: a57fa...dbc

Word......

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg kun bestående av bilder.

Yvonne (mod)

Skrevet

Alle på tinder er dårlige uanhengig av kjønn.

Anonymkode: d9809...6a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...