Bakepulver Skrevet 10. august 2017 #21 Skrevet 10. august 2017 5 timer siden, Simbyxor skrev: Her sier de bare at de ikke har funnet noe galt med profilene? Neida, å selge sex og bilder er ikke galt..neeei Bare fortsett å rapportere. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #22 Skrevet 10. august 2017 Leser dere ikke nyheter? De siste ukene har jo nettavisene hatt mange reportasjer om at det akkurat nå er en bølge av fake profiler som Facebook ikke har klart å demme opp for? http://www.dagbladet.no/kultur/krever-at-facebook-tar-grep---disse-profilene-forsopler-det-digitale-samfunnet-og-onsker-a-misbruke-brukerne/68538491 Anonymkode: e358b...d8c 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #23 Skrevet 10. august 2017 2 timer siden, Simbyxor skrev: Tror ikke de sjekker ut noenting før de sender venneforespørsler, men det rare er at jeg ikke har hørt om andre som opplever det samme, men egentlig litt godt det ikke er bare meg som blir forfulgt av "slike" :o Det er stort sett de som kommenterer mye på offentlige pages og er i mange grupper som får sånne for de er lettere for scammerne å finne. Anonymkode: a2d4f...8b3 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #24 Skrevet 10. august 2017 2 timer siden, Simbyxor skrev: Da får du ingen nye venner, da? Får nye venner som er venners venner. Er ikke interessert i forespørsler fra helt fremmede personer. Om jeg skulle møte en person face to face jeg ville bli facebookvenn med, som ikke er mine venners venn, så adder jeg vedkommende siden vedkommende ikke kan søke etter meg helt uproblematisk Anonymkode: a2d4f...8b3 1
Ragnar89 Skrevet 10. august 2017 #25 Skrevet 10. august 2017 Det er nok menn bak disse profilene som skal lure penger ut av lettlurte nordmenn
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #26 Skrevet 10. august 2017 Facebook er blitt en hovedarena for falske brukere, svindel, virus, store personvernsmangler, mobbing, propaganda og svada. At folk fortsatt orker å selge seg til djevlene facebook og google er meg en gåte. Anonymkode: 33136...412
Kjetil E Skrevet 11. august 2017 #27 Skrevet 11. august 2017 På 10.08.2017 den 9.51, Simbyxor skrev: Får hele tiden sånne venneforespørsler fra ekle kjerringer som skal selge bilder av seg selv. Er jeg alene om å bli plaget med det? Aner ikke hvorfor de innbiller seg at jeg er interessert i det Har ikke fått venneforespørsmål, men har opplevd at facebookgrupper jeg er på er blitt spammet ned av slike. I de fleste tilfeller har gruppeadm kjapt bannet vedkommende.
Simbyxor Skrevet 11. august 2017 Forfatter #28 Skrevet 11. august 2017 58 minutter siden, Kjetil E skrev: Har ikke fått venneforespørsmål, men har opplevd at facebookgrupper jeg er på er blitt spammet ned av slike. I de fleste tilfeller har gruppeadm kjapt bannet vedkommende. Mange syke folk som bruker Facebook til sånt tydeligvis.
Honey Dew Skrevet 11. august 2017 #29 Skrevet 11. august 2017 Har fått noen flørtemeldinger, men jeg gir dem en kraftig skjennepreken og da blir de ganske så spake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå