AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #1 Skrevet 10. august 2017 Hei, ungen på 1 år og 7 måneder har fått helt suppete avføring. Da mener jeg suppe. (ser ut som skittent vann). Han er laktoseintolerant og har ikke fått noe melk så det er ikke en årsak. Er det noen andre som har(hatt) samme problem med barnet sitt? Hva kan jeg gjøre for at den skal bli fast? Han vil ikke spise banan heller. Anonymkode: ded34...cc7
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #2 Skrevet 10. august 2017 Hvor lenge har det pågått? Anonymkode: a4190...0ed
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #3 Skrevet 10. august 2017 Det har bare vart i 3 dager, men ingen av oss rundt ham har vært syk så jeg tviler på at han er syk selv. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har det pågått? Anonymkode: a4190...0ed Anonymkode: ded34...cc7
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #4 Skrevet 10. august 2017 Hvis det nettopp har oppstått kan det være omgangssyke eller noe han har spist han ikke tåler. Det kan være andre intoleranser eller allergier. Anonymkode: e2ff5...ea8
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #5 Skrevet 10. august 2017 Du kan gi ham blåbær. Det virker "forstoppende". Banan kan gi både og effekt. Hvis det pågår i mer enn en uke, eller han viser tegn til dårligere allmenntilstand/dehydrering/miste matlyst ville jeg dratt til lege/legevakt (avhengig av når du får time hos fastlegen. Jeg ville ansett det som relativt akutt), da så små barn veldig fort blir dehydrerte. Anonymkode: 38dfd...bc2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #6 Skrevet 10. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det har bare vart i 3 dager, men ingen av oss rundt ham har vært syk så jeg tviler på at han er syk selv. Anonymkode: ded34...cc7 Vår jente har hatt omgangssyke med oppkast og diaré minst fem ganger uten at vi har fått det. Anonymkode: e2ff5...ea8
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #7 Skrevet 10. august 2017 Omgangssyke. Husk mye væske. Anonymkode: 7f31e...e84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå