Gå til innhold

Nattmat..hva skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på hva dere skal ha/hadde til nattmat? vi tenkte litt på å kanskje ha suppe og brød til, det er jo enkelt, godt og ikke minst billig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Betty Boop
Skrevet

Vi vet ikke ennå om vi skal ha nattmat, men vi har tenkt på godt brød og diverse oster - eller at en bonde skal komme og helsteke en gris...

Skrevet

Vi skulle egentlig ha bryllupet utendørs (i telt), og da tenkte vi at suppe var et godt forslag til nattmat.

Men jeg synes ikke man trenger å ha nattmat, hvis man planlegger et bryllup som slutter ca i to-tiden, for da er folk altfor mette.

Skrevet

Har ikke en gang tenkt over hvor vidt vi skal ha nattmat eller ikke, jeg...

Gjest Anonymous
Skrevet

Gjør som kronprinsparet gjorde, server pølser med brød.

Gjest Anonymous
Skrevet

vi har tenkt og droppe middag for hele slekta, og bare ha med forlovere med følge.. serverer heller et koldtbord sammen med kaker på festen, så er man sluten så er det bare og spise da..

som nattmat tenkte vi på sodd, med potet, grønnsaker og brød.

Skrevet

Tror vi satser på noe enkelt i retning pølser og brød.

Skrevet

Jeg og er av den oppfattningen av at man er mett når bryllupet slutter i to tiden. Man spiser jo nesten i ett fra klokka seks.

Men der satte moren min foten ned, og har kjørt igjennom at vi skal ha nattmat. Så det blir det suppe som foreldrene mine betaler :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

I brylluper sitter man vel gjerne til bords til kl 22 eller noe sånn... Og så har man kaffe etter det igjen.. Å da fylle på med ennå et måltid er totalt overkill... (etter min mening)

Skrevet

Vi hadde suppe med brød til, og etter masse dansing, masse drinker og mye gøy gikk det faktisk en god del!

Skrevet

Vi skal ikke ha nattmat. Det blir alt for mye da vi har spist tre retters middag fra kl. 6, og så kaker senere. Festen rundes jo av i 2 tiden, og vi har lyst å gjøre litt andre ting også enn å bare spise.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje en god hjemmelaget suppe med nydelig brød til? Har ikke kommet så langt ennå...

Gjest Madam Felle
Skrevet

Vi kommer ikke til å ha nattmat, for jeg tror nok de fleste er mett etter en stor middag, kaker, chips og andre ting ut på natten.

Men vet at det er flere som lager suppe med rundstykker, eller et godt brød til.

Skrevet

Nattmat er da vel ikke nødvendig? Jeg synes iallefall ikke det, har faktisk ikke vurdert å ha det heller, og ingen som har foreslått det heller blant familiene våre. Folk får da nok mat med 3 retters middag og masse kake senere på kvelden? :P Det koster jo oxo mye mere om en skal ha enda et måltid. Så vi dropper det

Skrevet

Det er utrolig godt med noe salt mat ut på kvelden! Har også inntrykk av at festen får seg et løft om narrmat serveres...

Vi skal ha ungarsk gulasch-suppe med rundstykker til. Serveres i ett-to tiden. Tror det blir bra! :P

Gjest Madam Felle
Skrevet
Det er utrolig godt med noe salt mat ut på kvelden! Har også inntrykk av at festen får seg et løft om narrmat serveres...

Vi skal ha ungarsk gulasch-suppe med rundstykker til. Serveres i ett-to tiden. Tror det blir bra! :P

Skal festen vare så lenge, kan jeg forstå det. Men vi avslutter festen i 2 tiden, og begynne å servere nattmat i 1 tiden blir for dumt.

Gjest Brud2005
Skrevet

Blir ingen nattmat hos oss heller. Vi kommer til å runde av i 2-tiden. Noen timer uten mat klarer man i et bryllup :)

Skrevet

Vi hadde fiksa nattmat (suppe og brød), men det ble ikke noe av det. Alle var mette på kaker og middag.

Vi avslutta festen i 2-3 tida...

Skrevet

Tror vi tidligst får satt oss til bords kl 1800. Tre retters middag og deretter kake og kaffe.

Tror selskapslokalet stenger i 2-3 tiden så jeg ser ikke helt behovet for nattmat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...