Nataljia Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 (endret) Jeg er ikke flink til å sminke øynene, synes de "forsvinner". Har litt tunge øyelokk så tror det er det. Sliter også litt med å se hvilken øyenform jeg har. Muligens mandelform? Legger ved to bilder så kanskje jeg får noen tips av noen som kan sminke her Endret 13. august 2017 av Nataljia
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2 Skrevet 9. august 2017 Du vil passe varme toner. Brun, beige, kobber, champagne Anonymkode: fac4a...410 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #5 Skrevet 9. august 2017 Lyse, matte farger. Youtube "eyeshadow hooded eyes" og "eyeshadow brunette" Anonymkode: 45e82...fee
Nataljia Skrevet 10. august 2017 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2017 Kan jeg forresten kle eyeliner, eller er ikke det noen god ide når man har "hooded eyes"?
Hjertefisk Skrevet 10. august 2017 #8 Skrevet 10. august 2017 Du har så vakre øyne at du trenger ikke sminke! Perfekt eksempel på en kvinne som rocker en naturlig look. Jeg tenkte umiddelbart at eyeliner ville kle deg kjempegodt. Og hvor er disse "hooded eyes"? Synes jeg ikke du har. Jeg har mye mer "hooded eyes" og synes jeg kler eyeliner ganske godt allikevel. 1
Nataljia Skrevet 10. august 2017 Forfatter #9 Skrevet 10. august 2017 4 timer siden, Hypnosee skrev: Du har så vakre øyne at du trenger ikke sminke! Perfekt eksempel på en kvinne som rocker en naturlig look. Jeg tenkte umiddelbart at eyeliner ville kle deg kjempegodt. Og hvor er disse "hooded eyes"? Synes jeg ikke du har. Jeg har mye mer "hooded eyes" og synes jeg kler eyeliner ganske godt allikevel. Ååå, så snill du er som sier det. Tusen takk!!
Gjest O.G. Skrevet 11. august 2017 #10 Skrevet 11. august 2017 Enn om du prøver med eyeliner, mascara og så litt øyeskygge (velg farge først) i globallinjen da?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #11 Skrevet 11. august 2017 Jeg skal i alle fall teste eyeliner. Synes eyeliner som går litt "oppover" er litt stilig. Men da jeg tror selv jeg har mandeløyne så er jeg redd for at det gjør at de blir litt for smale. Anonymkode: ac838...71a
Gjest O.G. Skrevet 11. august 2017 #12 Skrevet 11. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal i alle fall teste eyeliner. Synes eyeliner som går litt "oppover" er litt stilig. Men da jeg tror selv jeg har mandeløyne så er jeg redd for at det gjør at de blir litt for smale. Anonymkode: ac838...71a Velg en med smal tusj.
FrittgåendeBurugle Skrevet 11. august 2017 #13 Skrevet 11. august 2017 Nydelige øyne, og ikke minst bryn! Sminke tips får de flinke ta seg av, jeg er ikke en av dem
Nataljia Skrevet 12. august 2017 Forfatter #15 Skrevet 12. august 2017 Bare et siste spm, burde jeg fremheve mandelformen på øynene, eller burde jeg prøve å heller tenke på å forstørre formen på øynene? Hvordan forstørrer jeg evt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå