Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er ikke flink til å sminke øynene, synes de "forsvinner". 
Har litt tunge øyelokk så tror det er det. Sliter også litt med å se hvilken øyenform jeg har. Muligens mandelform?
Legger ved to bilder så kanskje jeg får noen tips av noen som kan sminke her :) 

Endret av Nataljia
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vil passe varme toner. Brun, beige, kobber, champagne :) 

Anonymkode: fac4a...410

• Liker 3
Skrevet

Ville søkt opp hooded eyes på YouTube 😊 

• Liker 1
Skrevet

Takk, det skal jeg gjøre :)

AnonymBruker
Skrevet

Lyse, matte farger. Youtube "eyeshadow hooded eyes" og "eyeshadow brunette"

Anonymkode: 45e82...fee

Skrevet

Takk for svar!!

Skrevet

Kan jeg forresten kle eyeliner, eller er ikke det noen god ide når man har "hooded eyes"?

Skrevet

Du har så vakre øyne at du trenger ikke sminke! Perfekt eksempel på en kvinne som rocker en naturlig look. :)

Jeg tenkte umiddelbart at eyeliner ville kle deg kjempegodt.

Og hvor er disse "hooded eyes"? Synes jeg ikke du har. Jeg har mye mer "hooded eyes" og synes jeg kler eyeliner ganske godt allikevel.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Hypnosee skrev:

Du har så vakre øyne at du trenger ikke sminke! Perfekt eksempel på en kvinne som rocker en naturlig look. :)

Jeg tenkte umiddelbart at eyeliner ville kle deg kjempegodt.

Og hvor er disse "hooded eyes"? Synes jeg ikke du har. Jeg har mye mer "hooded eyes" og synes jeg kler eyeliner ganske godt allikevel.

Ååå, så snill du er som sier det. Tusen takk!!

Skrevet

Enn om du prøver med eyeliner, mascara og så litt øyeskygge (velg farge først) i globallinjen da?

Skrevet

Jeg skal i alle fall teste eyeliner. Synes eyeliner som går litt "oppover" er litt stilig. 
Men da jeg tror selv jeg har mandeløyne så er jeg redd for at det gjør at de blir litt for smale. 

Anonymkode: ac838...71a

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal i alle fall teste eyeliner. Synes eyeliner som går litt "oppover" er litt stilig. 
Men da jeg tror selv jeg har mandeløyne så er jeg redd for at det gjør at de blir litt for smale. 

Anonymkode: ac838...71a

Velg en med smal tusj. 

Skrevet

Nydelige øyne, og ikke minst bryn! 

Sminke tips får de flinke ta seg av, jeg er ikke en av dem :fnise:

Skrevet

Bare et siste spm, burde jeg fremheve mandelformen på øynene, eller burde jeg prøve å heller tenke på å forstørre formen på øynene? Hvordan forstørrer jeg evt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...