AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 Hei! Jeg sitter her i natten og gleder meg til samboeren kommer hjem i morgen, og fikk det for meg at jeg vil ønske ham velkommen med en bedre middag. Men; hva i all verden skal jeg lage? Vil ha noe litt mer spennende enn biff og tilbehør, men som likevel kan handles inn til i en velutstyrt matbutikk. Jeg er forholdsvis god til å lage mat, så det trenger ikke være superenkelt. Det må være noe som funker med rødvin, da samboer ikke liker hvitvin. Forslag? Anonymkode: b56b1...5d9
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #3 Skrevet 9. august 2017 Åh, det hadde jeg ikke tenkt på engang! Får man kjøpt vilt i butikk? Type biff? Eller er det bare skav å oppdrive? Anonymkode: b56b1...5d9
Gjest Overrasket Skrevet 10. august 2017 #4 Skrevet 10. august 2017 Hjemmelaget steg for steg lasagne med en vin fra vinhuset Felsina.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #5 Skrevet 10. august 2017 Pizza laget med langtidshevet pizzadeig. Trines matblogg har en god oppskrift på deig. Lag tynne pizzaer med masse forskjellige toppinger. Spekeskinke, blåmuggost, cheddar, fiken, fenikkel, pære osv. NAM!! Anonymkode: c5ae0...f6e
exictence Skrevet 10. august 2017 #6 Skrevet 10. august 2017 Google gourmet mat oppskrift. Så fint av deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå