Gå til innhold

Bråkete naboer.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere hatt noen erfaring med dette? Hvordan håndterte dere det? Bråkete naboer er noe som kan gå meg skikkelig på nervene, spesielt når jeg ikke får sove. Tror jeg har fått en ny en nå. Problemet er også at det er så dårlig isolert mellom veggene at du hører naboene gå på do... Kjekt, altså. Hva i alle dager er poenget med dårlig isolering? Men så hører jeg naboen stampe, og da kjennes det som at du får nabo inn i leiligheten, og i privatlivet ditt. Litt bråk midt på dagen er greit. De er ikke det verste. Det verste er dem som holder deg oppe natta igjennom, eller de som er så ustabile at de skaper ubehag for andre naboer. Jeg hadde en nabo i over 5 år som kunne finne på å skrike midt på natta, som kunne dra med seg folk på besøk midt på natta, som kunne finne på å rydde etter et visst tidspunkt. 

Anonymkode: ecba0...831

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bor du i rekkehus, blokk, etc?

Det er strenge regler for lydisolering i lelligheter.

Som et nød tips vil jeg anbefale at du skaffer deg en (billig) vifte som du setter inne på soverommet, selv om du ikke trenger å kjøle ned rommet vil lyden av vifta gjøre at du venner deg til denne og ikke hører de andre lydene.

Anonymkode: 2feb7...bf6

Skrevet

Hvis det er veldig lytt der er det ikke noe annet å gjøre enn å flytte.
Om naboene tramper og bråker skikkelig, aka vill fest bråking, så banker du på døra og sier at de må dempe seg.

Anonymkode: 17cf1...9ed

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en nabo i over 5 år som kunne finne på å skrike midt på natta, som kunne dra med seg folk på besøk midt på natta, som kunne finne på å rydde etter et visst tidspunkt. 

Noen skriker i søvne det er det ikke så mye å gjøre med. Og det finnes vel ikke no bedre tidspunk for litt lett rydding enn natta? Tror jeg går å rydder litt selv jeg, før det blir kvelden. God natt. :)

Anonymkode: 07560...2a9

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen skriker i søvne det er det ikke så mye å gjøre med. Og det finnes vel ikke no bedre tidspunk for litt lett rydding enn natta? Tror jeg går å rydder litt selv jeg, før det blir kvelden. God natt. :)

Anonymkode: 07560...2a9

Men ikke kl 01:00 på natta, hvel? 

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er veldig lytt der er det ikke noe annet å gjøre enn å flytte.
Om naboene tramper og bråker skikkelig, aka vill fest bråking, så banker du på døra og sier at de må dempe seg.

Anonymkode: 17cf1...9ed

Dessverre ikke så enkelt. Jeg trives der jeg bor utenom bråkete naboer. Og det å få seg ny leilighet er ikke bare- bare. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...