Gå til innhold

Spørsmål om serier

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske skvetten og "pinglete" av meg når det kommer til å se på skumle eller gufne serier og filmer (spesielt alene). Derfor vil jeg ha noen koselige/morsomme/romantiske/spennende serier å se på som ikke er skumle eller gufne på noe vis (aller helst serier som Friends, Gilmore Girls, Downton Abbey, New Girl, Orange is the New Black o.l.). Jeg vil helst ikke se noen serier med litt creepy, gufne eller småskumle scener en gang. Jeg ser på Sherlock, CSI og Game of Thrones, men de tør jeg ikke se alene. Litt håpløst, men sånn er det bare.

Derfor lurer jeg på om følgende serier inneholder creepy, gufne, skumle e.l. scener eller om noen av dem hovedsakelig er en skummel serie: 

• Hart of Dixie
  • Girls
  • Masters of Sex
  • Big little lies

Noen av dem høres jo ikke skumle eller gufne ut, men vil helst være på den sikre siden. Takk for svar.

Anonymkode: a275f...c5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...tåler du ingen mørke scener? 

AnonymBruker
Skrevet

Spørs hva du legger i "mørke scener" ... 

Skrevet

Big Little Lies har endel stygge (men ikke gory eller veldig overraskende) voldsscener. De tre andre mener jeg skal være innafor. Hart of Dixie er sånn feelgood-serie ala Gilmore Girls, Girls er plain drama, Masters of Sex er litt mørkere (type kveldsdrama), men kan ikke huske noe voldsscener.

Skrevet
9 timer siden, Tillion skrev:

Big Little Lies har endel stygge (men ikke gory eller veldig overraskende) voldsscener. De tre andre mener jeg skal være innafor. Hart of Dixie er sånn feelgood-serie ala Gilmore Girls, Girls er plain drama, Masters of Sex er litt mørkere (type kveldsdrama), men kan ikke huske noe voldsscener.

Tusen takk for svar! :) Da tror jeg alle kan være innafor for min del. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...