AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 Skulle farge håret mitt som er mellombrunt (tror jeg) til mellomblondt med en permanent hårfarge, men pga av at håret mitt var såpass mørkt fra før av så ble det ikke noe særlig lysere av hårfargen. Kan jeg bruke en slags blondering til å bleke håret? Eller går det ikke ann på nylig påført permanent hårfarge? Har ikke lyst til å dra til frisør. Takk for svar. Anonymkode: 2b092...b5e
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2 Skrevet 9. august 2017 Jeg gikk fra mellombrunt hår (farget) til blondt. Det tok 3 x 3 timer hos frisøren, med uker og mye hårkur mellom hver gang. Håret ble slitt og noe falt ut. Vil ikke anbefale å gjøre det hjemme Anonymkode: f6934...084 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #3 Skrevet 10. august 2017 Er det noen som har bleket farget hår før? Kan godt bleke det i 2 omganger dersom det er nødvendig Anonymkode: 2b092...b5e
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #4 Skrevet 10. august 2017 Bruk en avfarging først. Colourless fås kjøpt på Vita, ca 150 kr. Det sliter ikke på håret i motsetning til hva mange tror. Det tørker det ut, ja, da det er litt som en veldig kraftig sjampo, men det ødelegger det ikke på sikt. Bleking er derimot veldig skadelig og bør gjøres minst mulig, derav avfarging først. Peroxiden i hårfargen du brukte har antakelig gjort håret ditt lysere selv om du ikke ser det nå (pga fargen) og som sagt bør du bleke det minst mulig. Hairdyeforum er gull. Anonymkode: 90bc2...2a9
VårKonto Skrevet 11. august 2017 #5 Skrevet 11. august 2017 Har nettopp bleket selv. Brukte 4 slike blekningsbokser fra colorisa, og deretter to hårfarger ovenpå. Venter i noen dager/en uke mellom bleking og hårfarging. Veldig fornøyd med resultatet. Denne blekingen er også god:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå