AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 Jeg var så lur og kjøpte dyne på IKEA med spesielle mål. Den er 240x220. Fant et fint dynetrekk på kid nå, men det er 220x200. Jeg er jo klar over at det er altfor lite, men lurer på om det går bra likevel? Noen andre som har prøvd? Jeg vil jo ikke ligge i en stor krøll heller, men føler dynene som oftest er mindre enn de egentlig skal være. Kan jo ikke åpne pakken med trekket for da får jeg ikke byttet igjen. Hva tror dere, blir det bare noe krøll? Anonymkode: 253d7...6bd
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2 Skrevet 9. august 2017 Vi har noen dyner på jobb som er akkurat litt for store for dynetrekket, og de er seriøst umulig å re opp greit. Det ender alltid med krøll eller en brett i enden eller et eller annet, skikkelig irriterende! Jeg har aldri prøvd å sove i dem riktignok, så om de "føles krøllete" vet jeg ikke helt Anonymkode: 7e4e7...a8a
student86 Skrevet 9. august 2017 #3 Skrevet 9. august 2017 Jeg ville ha byttet trekket og kjøpt på Ikea istedet. Evt. motsatt Greit at det passer. Det er nok noe som vil irritere deg, for du vil merke at det ikke passer skikkelig sammen.
Gjest Ingenting2 Skrevet 9. august 2017 #4 Skrevet 9. august 2017 Jeg ville kastet IKEA dyna og kjøpt en annen i stedet. Det er så digg å slippe å måtte kjøpe sengetøy på IKEA, nå kan jeg handle bedre og finere andre steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå